Leuke boekentips? (A la, krijg nou t**ten ;-))

Ik kan binnenkort lekker luxe een paar dagen bijtanken, en heb zin om lekker veel te lezen. Nou heb ik laatst ‘Krijg nou tieten’ Van Claudia de Breij gelezen, en dat vond ik best grappig. Drie jaar terug las ik iets soortgelijks, ‘Dagboek van een aanstaande moeder’ (ofzo :shifty: )

Normaal ben ik van de dikke, spannende, meedenkboeken, maar voor nu heb ik zin in simpel. Gedachten op nul, dat soort boek (heet dat niet chickflicks ofzo, of zeg ik nou iets doms? :shifty: )



Wie heeft tips, wat moet ik zoeken bij de bieb?

chicklits :mrgreen:



Ik vind de boeken van Jill Mansell altijd wel lekker weg lezen.

@Mama_jeanet wrote:

chicklits :mrgreen:



Ik vind de boeken van Jill Mansell altijd wel lekker weg lezen.




i love jill mansell lees die boeken in 4 dagen uit echt smullen



maar ook sophie kinsella of madeleine wickham maakt echt goede boeken.

Jill Mansell idd, maar bij mij (makkelijk lezen boek met een goed einde (anders lees ik het niet :wink: )) doet bijvoorbeeld ook Maeve Binchy het goed.

Hier hebben sommige boekhandels zelfs een afdeling chicklit :mrgreen:

hoihoi



het boek wat vrouwen moeten weten maar hun moeder nooit verteld hebben. Het gaat over alles wat met sex te maken heeft maar dan grappig geschreven. Het lijkt heel erg op de stijl van krijg nu …



groetjes

marlies

ik lees liever chicklit dan claudia… Al is het allang over de top heen geloof ik. Al aan het lezen ilse? :mrgreen:

Ik heb laatst een boek gelezen van Rebecca Eckler, geweldig!!!

Ze heeft er twee geschreven geloof ik, de eerste heet Bevrucht!, die heb ik nog niet gelezen en de tweede heet uitgeteld! en zie nu dat er nog een deel is, die heet peuters op hol.

De boeken van Jill Mansell zijn idd erg leuk om te lezen maar ik moet zeggen dat ik de boeken van de Baantjer reeks ook lekker weg vind lezen :thumbup: Zelf lees ik nu A million little pieces maar dat is echt geen boek voor op vakantie of bij warm weer :mrgreen:

De boeken van Sophie Kinsella zijn echt heerlijk om te lezen (o.a. shopaholic reeks, aanpakken, hou je mond, …).

Ook de boeken van Lauren Weisberger zijn leuk om te lezen (de duivel draagt Prada, Gossip & Gucci, Chanel chic).



Maar ook Jill Mansell leest makkelijk weg.



Heerlijk, heb ook zin om te lezen!