leuke boekentip?

Ik ben op zoek naar een leuk (humoristisch) boek met tips/ervaringen over het moederschap/organiseren van een gezin.



Meestal komt er in de ouders van nu wel wat leuks voorbij, maar nu net ik er naar op zoek ben, kan ik natuurlijk niets terug vinden.

Wie heeft er een leuke tip?





Om even een voorbeeld te geven:

Een titel als:

Exit supermama “hoe word ik een goedgenoeg moeder?”



spreekt me erg aan. :mrgreen: Maar ik ken het boek dus niet…

Misschien niet helemaal wat je bedoelt, maar wel de moeite waard: De geboorte van een moeder en De geboorte van een gezin van Daphne Deckers. :thumbup:

Ik weet even de tekst niet, maar het boek van Claudia de Breij vond ik hilarisch 8)

Ik vond Zen mama heeel erg leuk, daar heb ik echt veel aan gehad (en het is niet half zo zweverig als het klinkt).

Ik weet niet of je een zoon of een dochter hebt, maar het boek: zoons, handleiding voor moeders



of dochters, handleiding voor vaders.



Echt heel erg leuk (de zoons versie dan) :thumbup:

dagboek van een ettertje, vond ik erg leuk. Wordt verteld uit het oogpunt van een irritante baby. Erg grappig

Supermam van Doreen Maijoor, een bundel van haar verhalen uit Ouders van Nu

@D. wrote:

Ik weet even de tekst niet, maar het boek van Claudia de Breij vond ik hilarisch 8)


sluit ik me bij aan :mrgreen: is in mijn ogen veel leuker dan die van Daphne Dekkers :wink: Ook leuk om te geven/krijgen, lijkt mij: Maak indruk! Op je kinderen- maar dat is misschien meer voor ouders met oudere kindjes

Bedankt voor jullie tips :thumbup:.

Als er nog meer tips zijn, houd ik me aanbevolen, hoor!



Die van Claudia de Breij is toch over zwangerschap?

Het gaat mij echt om “het moeder zijn” (en het managen van een gezin).

Ik ga jullie tips in ieder geval even nazoeken!