leuke babyzwembanden

Weet iemand waar ze leuke babyzwembanden verkopen? bij bart smit, prenatal en hema niks meer (en die van de hema van j en j was zo leuk!!) en op internet kom ik alleen van die lelijke oranje tegen. Als ik echt niks anders vind dan is dat ook prima, maar ik wil eigenlijk iets leukers.



Iemand een idee?

Hee Wien,



Ik lees even mee, want ik kan ze dus ook nergens vinden! Zo’n zwembandje waar een baby in kan zitten, toch? Ik heb al bij Bart Smit gekeken, Intertoys, Blokker, Hema, V&D, Prenatal, BabyPlanet, andere speelgoedzaken. Helemaal niks…



Groetjes,

Jippie

:think: Ik heb toendertijd een hele leuke van Sesamstraat bij de Prenatal gekocht.

wij hebben er eentje van nijntje, ook gekocht bij de prenatal

Bij de etos was laatste een heleboel zwemspul in de aanbieding en ook zwembandjes en babyfloats… Misschien daar eens kijken of er nog wat tussen zit… nu het minder weer wordt zullen de voorraden misschien ook weer wat bijgevuld zijn dus gewoon nog eens langs waar het eerst op was…??

Ik heb al meerdere keren bij Prenatal gekeken en daar was echt niks meer, lagen alleen nog een paar zwembandjes voor om de armen. En alle andere winkels heb ik deze week nog voor de zoveelste keer gedaan… :? Ik snap dat niet, buiten de zomer om gaan toch ook veel mensen met kleine kindjes zwemmen?

Kruidvat hebben ze ze nog wel!

Bij ons zegt de kruidvat ze niet te hebben…kon ze ook niet vinden.

Ik blijf zoeken!

Bij de hema heb ik de mijne besteld voor Merlijn eentje van Jip en janneke (via de webshop) even kijken of ze er nu nog hebben…

Ik heb nog een Nijntje baby-mee te koop… ongebruikt! €6 ex verzenden. Pakketpost. Afhalen Utrecht CS.



VERKOCHT

Hoi Sis,



Bedankt voor je aanbod, leuke band ook! Alleen zoek ik meer een losse zwemband, alleen voor een kindje. Niet ééntje waarbij je zelf ook aanhangt. Maar ik hou het even in gedachten!



Groetjes,

Jippie

De HEMA heeft ze volgens mij ook nog. Van Jip en Janneke. Als het niet meer in de winkel ligt, dan misschien nog in de online shop. Kan je het ook (gratis!) naar een gewenst filiaal laten komen en daar afhalen. Duurt max 5 werkdagen.

Thanks voor t meedenken!



Maar ook ik zoek een band voor beeb alleen. Heb bij de hema al in de webshop gekeken en gevraagd, maar ze hebben m niet. Ze zeiden misschien in eindhoven of den bosch, die ga ik eens bellen.

Sis De Jip & Janneke-zwembad is bij de Hema niet meer te krijgen. In de winkel ligt 'ie niet meer en online ook niet…

@Jippie wrote:

Sis De Jip & Janneke-zwembad is bij de Hema niet meer te krijgen. In de winkel ligt 'ie niet meer en online ook niet…


Oh dat is jammer zeg. Ik heb 'm er deze zomer nog gekocht. Zeker een seizoensartikel, ze vinden dat het geen zomer meer is zeker. :doh:

Hier zeiden ze bij Prenatal dat ze uit de verkoop gehaald waren omdat ze niet konden voldoen aan de strenge veiligheidseisen.

Zag verder idd ook alleen maar van die saaie oranje.

Heb een leuke van sesamstraat besteld bij boysfriends.nl

Netjes snel geleverd! :thumbup:

Heb daar even gekeken, maar hij is al uitverkocht.



Je moet trouwens geen typfout maken…waar je dan uitkomt! :oops:

@wieniex wrote:



Je moet trouwens geen typfout maken…waar je dan uitkomt! :oops:
hahahaha :lol: :lol: :mrgreen:

Haha sorry hoor wist ik niet heb het gelijk goed ingetypt gelukkig.

Anders even een mailtje sturen bij mij was hij ook eerst uitverkocht maar was nu een paar dagen weer leverbaar

Even een vraagje tussendoor… :oops: :oops: :oops: …vanaf wanneer mag je de zwembandjes gebruiken? Pas als ze goed kunnen zitten toch?