boh ben wel erg jaloers hoor. als ik terug denk aan vroeger, denk ik aan die tijd dat ik altijd alleen thuis was ( en heel erg bang )
Of dat ik in de ochtend ( 6, 7 jaar ) mijn bammetjes stond te smeren en alleen op de fiets ging naar school ( 12 km)
Of thuis kwam en niemand was er.
was vroeger een sleutelkind…
nee geen fijne jeugd dus…
Maar ik hoop het zo om voor mijn zoontje anders te pakken.
Dus vertel en misschien kan ik er lering uit trekken
:hug:
Dank je wel.
Weet je wat het gekke is. Ik heb heeeeeeeeeeeeeeeeel lang gedacht dat het zo hoorde… Dat iedereen dat zo had.
Maar tegendeel is waar.
Ik vind het hartverwarmend en heel mooi om te lezen dat mensen wel een warm nest hebben gehad :inlove: :thumbup: . Ik moet ook erg lachen om de verhalen die ik lees.
Ik hoop over 25 jaar dat mijn zoon ook zulke mooie herinneringen heeft. :inlove:
Maar ben gewoon zo onzeker en bang dat ik dezelfde kant opgaat.
Maar de fijne herineringen zijn er dan misschien op 1 hand te tellen, en dat is me niet de moeite waard om eerst door al die ellende te spitten. :shifty:
Nou goed dan het is geen anakdote, maar wel iets om te lachen. Ik had van mijn vriendinnetje toendertijd een parkietje gehad.
Ik was er ZOOOOOOOO blij mee…
Midden winter en ik liet altijd even de vogels uitvliegen ( hels karwei im ze er weer in te doen als 11 jarige maar goed )
Had ik per ongeluk mijn raam open laten staan…Vogel weg…
Ik was ZOOO verdrietig… Had hem net een week :wall: