leuk zo'n nieuwe wasmachine

die met dezelfde snelheid weer terug naar de winkel is gegaan… zucht…

Hij zou tussen 2 en 4 bezorgt worden vandaag… dat werd half 5… heel fijn… pakken ze num uit… ziet mijn man en de bezorger een flinke deuk in dat ding… ook op een cruciale plek… anders zou ik zeggen, zet m maa rboven…

en ja… onze wasmachine was al losgekoppeld… nu wordt het dinsdag omdat de leverancier maandag dicht is… @#$@!!

leuk… en dat terwijl je een kind thuis hebt zitten die het kennelijk gezellig vind om 2x pd in zijn broek te piesen…

Nou… die gooi ik wel even in een sopje maar… en de rest wacht wel…

nouwie…

:hug: kl*te is dat he. Op z’n zachtst gezegd!

Klote.

Maar die wasmachine slang heb je er zo weer in toch?

Of hadden jullie hem al verplaatst?

Wij hebben dat eens met een nieuwe vaatwasser gehad. Die zorgde ervoor dat de heleboel blank stond bij de eerste keer spoelen :roll: .

Heel irritant inderdaad en jammer dat je hem nu nog niet hebt. :-*

Oh balen! Mag je niet even bij een buurvrouw een wasje draaien? Dat je iig niet al teveel achter gaat lopen?

Sterkte ermee!

oh dat is zeker balen zeg!

En ik zou idd even een buurvrouw vragen of je een wasje mag draaien. Scheelt toch weer…

(wij hebben ooit 6 week zonder wasmachine gezeten… was stuk in de garantie tijd anders hadden we ook gezegd zak er maar in, maar ze kwamen dus meerdere keren met de foute nieuwe trommel. Bleken er later 2 verschillende maten trommels met dezelfde code in het systeem te staan :twisted: dacht dat ik gek werd met al die was… gelukkig wonen mijn ouders 7 km verderop, maar toch… ga je ook niet alles doen).

Hoop dat hij dinsdag goed aankomt :thumbup:

hoi hoi

nou dat valt nog mee ik heb 5 weken op mijn wasmachine moeten wachten en dus alles op de hand moeten wassen voor mij en 5 kinderen dus begrijp je frustratie wel

ik heb inmiddels mijn wasmachine gekregen en jeeeeeeetjeeeeee wat heb je dan door hoe belangrijk zo een wasmachine is in een huishouden

groetjes nathalie