Leuk videospelletjes

‘Mortal Kombat’ leidt tot dood zusje

JOHNSTOWN - Twee tieners uit de Amerikaanse staat Colorado worden ervan verdacht het 7-jarige zusje van een van hen om het leven te hebben gebracht door de gevechtshandelingen uit de videogame Mortal Kombat op haar uit te proberen.



Het tweetal, een jongen en een meisje, wordt vervolgd voor kindermishandeling met de dood als gevolg.



Het drama voltrok zich toen de verdachten, de 16-jarige Heather Trujillo en de 17-jarige Lamar Roberts, op 6 december op Trujillo’s halfzusje Zoe pasten. Volgens het openbaar ministerie probeerden de verdachten het meisje toen dat buiten bewustzijn was geraakt bij te brengen door haar onder de kraan te houden en haar te reanimeren. Toen dat niet hielp waarschuwden ze de moeder van het meisje, die aan werk was, en medische hulpverleners.







Het slachtoffer overleed in het ziekenhuis. Ze had een gebroken pols, meer dan twintig kneuzingen, een hersenzwelling en bloedingen in haar hals en onder haar ruggengraat.







De verdachten kunnen 48 jaar gevangenisstraf krijgen

Maar als je zoiets doet dan ben toch zoiezo niet helemaal goed bij je hoofd.



Ik bedoel wij speelden vroeger ook gewelddadige computerspelletjes zals mortal kombat of street fighter,maar wij gingen het niet op elkaar uitproberen.



en het zijn ook geen kleine kinderen meer ik vind met 16 of 17 jaar moet je dat verschil wel kunnen weten.Ik denk dat zulke figuren vroeg of laat wel iets ergs zouden doen,omdat ze gewoon niet sporen in hun hoofd.

waar gaat het heen met de wereld… :eh:

@mamma van sharondenise wrote:

Maar als je zoiets doet dan ben toch zoiezo niet helemaal goed bij je hoofd.




Dat dacht ik ook gelijk..
Ik denk ook niet dat deze tieners 100% waren :shifty:

Dat denk ik ook niet, daarom heb ik ook een hekel aan die programma;s van jetix met al dat geweld

@Karin1981 wrote:

Dat denk ik ook niet, daarom heb ik ook een hekel aan die programma;s van jetix met al dat geweld




Ik ook, maar ik denk niet dat het kijken van dat soort programma’s als logisch vervolg heeft dat je je zusje doodtrapt…



Dat heeft ook met hersens te maken…

Ja dat zoiezo , er zal wel een steekje los hebben gezeten

@Karin1981 wrote:

Ja dat zoiezo , er zal wel een steekje los hebben gezeten




Ik reageerde dus op je omdat ik dacht dat je vond dat het alleen door het kijken van de programma’s zou komen…



Beetje verkeerd gelezen, maar we zijn het dus eens :smiley:

:shock:





Leuk, zo’n zus. :?



Arm meiske.



Maar idd, dat je het uberhaupt in je hoofd haalt. Dan zit er toch iets niet goed.

@Marlous wrote:

@mamma van sharondenise wrote:
Maar als je zoiets doet dan ben toch zoiezo niet helemaal goed bij je hoofd.




Dat dacht ik ook gelijk..
Ik denk ook niet dat deze tieners 100% waren :shifty:


dat ze onderling een beetje stoeien owkee maar op die leeftijd hoor je het verschil wel te weten