Leuk vakantiepark Zeeland?

Wij willen graag een weekendje naar Zeeland, ergens in september/begin oktober. We hebben alleen ervaring met Landal.

Zijn er nog andere leuke vakantieparken of campings met bungalows in Zeeland?



Het budget is ongeveer €200-300,-. Er hoeven niet veel faciliteiten te zijn, een net en schoon huisje is voldoende!

Volgens mij zijn wij een paar jaar terug naar een park van Roompot geweest…maar géén idee meer wat dat kostte :think:

Was toen ook een 8-persoonshuisje, dus dat is natuurlijk al in een andere prijsklasse :wink:



Laatste keer zijn we idd ook via Landal geweest.



Nouja…heb je dus niks aan, aan deze reactie :shifty:



Succes met zoeken!

Volgens mij zijn er 20 of meer parken van Roompot in Zeeland. Hun site vind ik echter niet uitblinken in gebruiksvriendelijkheid, maar ze zijn wel goedkoper als Landal. Beiden hebben trouwens een splinternieuw park in Zeeuws Vlaanderen. Als je buiten de schoolperiodes gaat, kun je vlgs mij iig bij Roompot wel terecht.

roompot!!

Ik lees heel vaak dat Roompot niet zo goed is. Er zitten heel veel parken van Roompot in Zeeland. Ik lees altijd wel op de site van Vakantiereiswijzer en Zoover. De een vindt Roompot vreselijk, de ander niet. En het verschilt ook weer per park. Dus vandaar dat ik hier wel nieuwsgierig was naar jullie ervaringen. Naar welk park van Roompot zijn jullie geweest?



Maxime Die site is inderdaad niet erg praktisch. Traag, niet logisch, er staan amper foto’s op van de accomodaties. Dus dan heb ik er al een minder goed gevoel bij, eerlijk gezegd…

Ik vind de omgeving van Burgh Haamstede erg leuk en mooi (Duingebied, boswachterij, leuk dorpje, Stormvloedkering Neeltje Jans e.d.) Parken van Landal daar schijnen goed te zijn, maar wij wonen er te dichtbij om daar te verblijven. Toevallig vertelde onze buurtjes op vakantie dat de beide parken van Roompot en Landal in Zeeuws Vlaanderen heel erg mooi zijn. Zeeuws Vlaanderen is mooi en een goede uitvalsbasis naar Belgie (Brugge, Gent etc)



Zat net ff voor je te kijken, maar Landal Residence 't Hof van Haamstede en Resort Haamstede zijn te boeken voor de prijzen die je noemt.



Vakantiepark Aquadelta in Renesse zit ook in jouw prijsklasse

1 like

Maxime Twee jaar geleden zouden we naar Landal Duinpark 't Hof van Haamstede. Door omstandigheden moeten annuleren, dus dat wilden we nog een keer boeken. Alleen kom ik voor een weekendje op een prijs uit van meer dan €400,-! :shock: Terwijl we daar toen ergens in de €200,- voor betaalden. De parken die jij noemt zitten ook ruim boven de €300,-, op één aanbiedingsprijs van €259,- na.



Volgens mij zijn de prijzen het afgelopen jaar enorm omhoog geschoten! We zaten meestal rond de €200,- voor een weekendje Landal, maar daar red je het nu lang niet meer mee. Dus vandaar dat ik iets anders en goedkopers zoek dan Landal of CP.

IK ben samen met LIanne 2 jaar terug in kamperland geweest van roompot.



Was echt super, een schoon huisje, vriendelijke receptie en mooi zwembad.



Voor 2 weken was ik toen meende ik 400 euro kwijt in sept.

Ik zat in een chalet.

Die waren toen net nieuw gebouwt.



Heb even voor je gekeken op de site.



Het gaat om deze:

Roompot beachresort RP4

4 persoons chalet



Als ik kijk bij de prijs, aankomst 28 sept (vrijdags) 3 nachten

Kosten komen dan op totaal 197 euro.



Was echt een super net huisje!

Al weet ik natuurlijk niet of je luxer wilt :wink:

Pooh Luxer hoeft echt niet. Als het maar schoon en netjes is, dat is het belangrijkste. En je moet een beetje redelijk goed kunnen slapen. Veel faciliteiten hoeft niet, omdat we samen een weekend weg gaan. Dus we maken toch geen gebruik van speeltuintjes en een zwembad. Bedankt voor de tip, ik sla hem op in mijn favorieten!

Campingpark & Wellness Ons Buiten in Oostkapelle is misschien ook nog een optie. Weet niet of dat in je prijsklasse is, maar ik hoorde er vandaag over op de manege dat de bungalows daar echt klasse zijn.

Als je met zijn tweeen gaat is Het Raedshuys in Sint Maartensdijk misschien wat. Daar zijn appartementen en via Vrijuit niet zo duur.

Vorig jaar in kamperland geweest, ook beach resort. Wij hadden een eenvoudig huisje geboekt, was echt niet duur (volgens mij waren we toen voor een midweek 150 euro kwijt ofzo) maar dan had je ook niet erg veel ruimte voor. We hebben ons prima vermaakt daar, maar dan moet het weer ook wel meezitten in een klein huisje. Omgeving is ook erg leuk!



2 jaar geleden naar Hof Domburg geweest van Roompot, ook erg leuk! Ligt daar niet ver vandaan, dus de omgeving is top! Daar hadden we een stacaravan (2 weken koste toen iets van 400 euro in sept) die was wat verouderd en klein. Maar daar hebben ze ook hele mooie bungalows die iets luxer en ruimer zijn.



Roompot is dus wel wat goedkoper dan Landal en Center parcs. Meestal zit er wel een leuk zwembad bij. Huisjes/caravans moet je net treffen. Veel parken hebben nieuwe huisjes maar ook oude huisjes die wat onderhoud nodig hebben is mijn ervaring.

wij gaan regelmatig naar nieuwvliet bad

daar zit een bungalow park waar huisjes zijn van particuliere mensen die dan verhuurd worden door een buro het is vlak bij het strand er is een bakker in het hoogseizoen en dat is iets langer dan alleen de school vakantie en een winkeltje waar ze kaartjes speelgoed en strand spuletjes verkopen meer is er niet

prima huisjes



het park het sint pierre

Als je budget rond de 200,oo euro is kan je ook naar B&B’s kijken in Zeeuws vlaanderen of elders in zeeland. Als je een beetje speurt kun je best leuke aanbiedingen vinden hoor.



Of wil je perse een huisje?



Retranchement heeft leuke appartementen:

google op retranchement en appartement

Breydelhoeve moet je weekend wel aanvragen.



Ook leuk: Groede, google op leuke huisjes…



Succes met zoeken.



gr. Natascha

Wij zijn in de meivakantie naar RCN Toppershoedje geweest in Ouddorp. Het strand was op loopafstand, wel een groot strand, je bereikt de branding niet snel zeg maar. Maar de kinderen hebben zich goed vermaakt in het zand en gewoon uitwaaien. Het huisje was wat ouder en had wat van die kleine mankementjes zoals een la van de keuken die niet lekker sluit en de douche was echt alleen een hoek met douche, weinig echt ruimte. Maar alles was schoon en verder ruim. We hebben een heerlijke week gehad, elke dag naar t strand, uitwaaien en wandelen, ouddorp zelf heeft een paar leuke winkels. Je bent zo in Renesse en op rijafstand van 15 a 20 minuten zit een heel leuk zwembad waar we 1 dag zijn wezen zwemmen. Er is van de rcn uit wel een recreatieteam die leuke kleinigheden deden en er is voldoende speelruimte wel.



Ik zou zo weer gaan. In de meivakantie waren we net iets meer dan 300 euro kwijt voor 6… dus denk dat het zeker wel in je budget valt!

en kijk ook eens op de site van molencaten parken… die hebben er meerdere in zeeland en als ik om me heen van vrienden hoor, zijn die ook prima en betaalbaar. :thumbup:

Wij hebben vorig jaar een vakantiehuis van Ruiterplaat Vakanties https://www.ruiterplaat.nl/ gehuurd. We gaan dit jaar weer! Als je een vakantiehuis zoekt weg van de massa en dichtbij het strand is dit echt een aanrader. Het vakantiehuis was super schoon, de kwaliteit en de service van het Ruiterplaat team is top! Alle vakantiehuizen liggen overigens dichtbij de zee. Heel fijn dat je vanuit het vakantiepark zo richting het strand kan lopen. Wil je echt op en top luxe dan zou ik eens kijken bij https://www.zandvillas.nl. Splinternieuwe stijlvolle vakantiewoningen direct onder aan de duinen met eigen sauna. Omdat het parkje nog maar net bestaat kun je nog boeken tegen een heel aantrekkelijk tarief!