Leuk vakantiepark én makkelijk bereikbaar met OV...

… bestaat dat?

:oops: ben een beetje te lui om online op zoek te gaan naar parken die ons leuk lijken, om er vervolgens achter te komen dat ze niet of nauwelijks bereikbaar zijn met bus en/of trein, dus vandaar even op deze manier. Wie weet is er toevallig net iemand ook met 't OV in zo’n park geweest toch?

Hebben verder weinig eisen, 't zou leuk zijn als een 2 1/2-jarige peuter zich er goed kan vermaken, zwembad heeft toch wel een grote voorkeur, en het liefste iets met een restaurant erbij.

Locatie maakt niets uit, eventueel is België of Duitsland ook mogelijk!

Ben heeel benieuwd of iemand hier iets weet!

:doh: owja, misschien ook wel handig om te melden dat we in januari een (mid)weekje weg willen, dus echt wel in een huisje willen zitten :mrgreen: (geen tent ofzo :wink: )

http://www.marveld.nl erg leuk park.

Ik weet natuurlijk niet waar je woont, dus kan je niet zeggen of het ov vanuit jullie kant gunstig is.

Ik weet wel dat er voor het park een busstation aanwezig is.

:thumbup: ziet er inderdaad erg leuk uit!!

We wonen in 't midden van het land, maar wel ongunstig qua OV. Heb even zitten kijken, en dit park ligt zo’n 3 uur reizen hier vandaan, maar denk dat we daar sowieso wel aankomen, en als we toch een weekje gaan maakt de reistijd ook niet zo heel veel uit.

Bedankt voor het meedenken!

Wij gaan vaak naar een park van landal in de buurt van Apeldoorn. Beekbergen. Het heet heideheuvel, ligt vlak aan een prachtig bos met een waterval (wel aangelegd, maar erg leuk) restaurant en zwembad.

Het is vanaf Apeldoorn met de bus wel te doen. Die stopt dan aan de weg en dan moet je nog ongeveer nou, schat es, een minuut of 10 lopen.

Ik heb het vaak gedaan met t ov, dus vind het te doen. (wij waren met 6 in een tijd van auto’s die niet zo groot gingen, dus gingen er altijd 2 met t ov…

Zou er zo weer heen gaan, zijn er als gezin 2 jaar geleden nog geweest.

Leuk is ook dat je zo naar Apeldoorn kan en dat is ook een erg leuke stad.

Apenheul is ook mooi om te bezoeken enzo… :thumbup:

:think: Apenheul staat hier ook al járen op het verlanglijstje, maar komt er steeds niet van. Is ie in januari wel gewoon open eigenlijk? Geloof het wel toch?

Apeldoorn is hier ook niet zo gek ver vandaan :think: Ga zo even op de Landal-site kijken :thumbup:

:dance: keuze is (wat mij betreft, manlief weet nog van niks :wink: ) gemaakt:

We gaan naar de Rabbit Hill van Landal. Zijn vorig jaar ook in een Landal-park geweest, beviel toen prima. En deze is vanaf ons huis iets langer dan een uurtje met 't OV :o heerlijk dichtbij dus!

Zat gister over de Eemhof te denken, maar schrok beetje van de prijzen: zo’n 500 euro voor een week, en we hebben een beetje besloten dat het erg makkelijk zou zijn als eten al geregeld is enzo, ben je tegen de 1000 euro kwijt voor een week :shock:

Huisje wat ik nu wil komt op 200 uit… scheelt behoorlijk. Nu hopen dat m’n man er net zo enthousiast over is als ik :wink: en dat niemand hier er écht negatieve ervaringen mee heeft… :shifty:

kijk eens op de site www punt zoover punt nl :slight_smile:

daar kun je de naam van het park invoeren en krijg je alle meningen van gasten die voor jou zijn geweest.

Of op de site van Vakantiereiswijzer! Staan veel recensies op, met name van zulk soort parken.