leuk uitje?

Binnenkort gaan we met een aantal collega’s uit. We willen iets leuks doen (kan van alles wezen), en lekker wat eten. We zijn een gemeleerd gezelschap, tussen de 25 en 65 :lol: Wie heeft een leuk idee voor ons, in de omgeving van Assen/Groningen?

wij gaan binnenkort ergens in die buurt op een solex :roll:



En ergens in de buurt van Haren ofzo kun je een smartlappenworkshop doen. In Emmen kun je een kunstworkshop doen als groep waar je allemaal een eigen doek krijgt en die doeken worden dan samen 1 groot schilderij. Het loopt dan in elkaar over en leuk om op school te hangen.



Snap je wat ik daarmee bedoel, klinkt vaag he…



Denk nog even verder voor je.

@lydia wrote:

wij gaan binnenkort ergens in die buurt op een solex :roll:
NEEEEEEEEEE!!! Dat hebben we al eens gedaan met het hele team… :mrgreen: :mrgreen:

klopt mijn vermoeden…?

kun jij bedenken wat mijn mening erover is…?



En snap je die schilderijengedinges?

boerengolf

GPS tocht

workshop van iets



bij de beulacke (giethoorn) heb je een gezellige bourgondiche restaurant die ook aktiviteiten organiseren

Uitwaaien op de wadden? Een leuke proeverij? Of hou je van chocola?

Hiervind je nog meer workshops.

Dit vond ik vorig jaar erg leuk om te doen. Hebben wij toen gedaan als bedrijfsuitje. Het is net zo als 19 hole golven, maar dan een mini variant. Geen mini-golf.





Pitch&Putt Golf Groningen ligt in het recreatiegebied Kardinge, bij de stad Groningen. De professioneel aangelegde baan is een uitdaging voor zowel golfers als niet-golfers. De 18 holes zijn ruim van opzet en voorzien van bunkers, vijvers, rough en greens. Je ervaart hier de rust van de natuur, terwijl het stadscentrum op een steenworp afstand ligt… een unieke combinatie!

@juudje wrote:

Dit vond ik vorig jaar erg leuk om te doen. Hebben wij toen gedaan als bedrijfsuitje. Het is net zo als 19 hole golven, maar dan een mini variant. Geen mini-golf.





Pitch&Putt Golf Groningen ligt in het recreatiegebied Kardinge, bij de stad Groningen. De professioneel aangelegde baan is een uitdaging voor zowel golfers als niet-golfers. De 18 holes zijn ruim van opzet en voorzien van bunkers, vijvers, rough en greens. Je ervaart hier de rust van de natuur, terwijl het stadscentrum op een steenworp afstand ligt… een unieke combinatie!




Dit is heel leuk! Hebben wij vorig jaar ook gedaan!



Maar ook heelleuk is het Ei van Columbus! Dit zit in Midlaren. Maar dit is niet eenprogramma voor overdag, maar 's avonds. Daar wordt een echte feestavond georganoseerd, met lopende buffetten, muziek, beetje toneel etc. etc. Echt heel leuk!

Van dezelfde eigenaar heb je ook Baloony’s. Die hanteren hetzelfde principe, maar dan met een ander thema. Dat zit in Groningen.

Pitch & Putt is idd leuk, daarnaast zit ook nog een klimwand (binnen en buiten) en er zit ook nog een indoor skibaan. En de kartbaan ligt aan de overkant. Je kunt dus van alles doen op 1 plek.

Je kunt ook een stadsspeurtocht doen. Heb ik een keer georganiseerd via Break out (kantoor bij Grunostrand, even googlen). Is erg leuk, je komt echt op plaatsen waar je normaal niet komt en waarvan je niet wist dat ze er waren. Wij hebben toen ook nog een workshop salsadansen gehad van Salsa Roy in een zaal van huis de beurs (bij de Vismarkt) en gegeten bij het Zwarte schaap, dat laatste was toen geen succes, maar daar zitten nu andere eigenaren op en schijnt verbetert te zijn. Maar bij break out kun je van alles organiseren.



Succes!

@Soleil wrote:

@juudje wrote:


Maar ook heelleuk is het Ei van Columbus! Dit zit in Midlaren. Maar dit is niet eenprogramma voor overdag, maar 's avonds. Daar wordt een echte feestavond georganoseerd, met lopende buffetten, muziek, beetje toneel etc. etc. Echt heel leuk!

Van dezelfde eigenaar heb je ook Baloony’s. Die hanteren hetzelfde principe, maar dan met een ander thema. Dat zit in Groningen.




Dat heet tegenwoordig: Brasa do Brasil :wink:

@Soleil wrote:





Maar ook heelleuk is het Ei van Columbus! Dit zit in Midlaren. Maar dit is niet eenprogramma voor overdag, maar 's avonds. Daar wordt een echte feestavond georganoseerd, met lopende buffetten, muziek, beetje toneel etc. etc. Echt heel leuk!




Het ei van Columbus bestaat niet meer!

Er zit nu “Brasa do Brazil”. Maar weet niet wat je daar naast eten, drinken en Braziliaans dansen (kijken) nog meer kan doen.

O, leuk leuk leuk, ik ga even speuren, bedankt voor jullie reacties! Pitch&Put hebben we al eens gedaan met het hele team (in de stromende regen :mrgreen: ), en we gaan met ons hele team dit jaar ‘lopen’ in Groningen (waar we heen gaan is nog een verrassing…)

De Smelt in Assen? Zo’n mexicaanse avond?

@Marite wrote:

@Soleil wrote:




Maar ook heelleuk is het Ei van Columbus! Dit zit in Midlaren. Maar dit is niet eenprogramma voor overdag, maar 's avonds. Daar wordt een echte feestavond georganoseerd, met lopende buffetten, muziek, beetje toneel etc. etc. Echt heel leuk!




Het ei van Columbus bestaat niet meer!

Er zit nu “Brasa do Brazil”. Maar weet niet wat je daar naast eten, drinken en Braziliaans dansen (kijken) nog meer kan doen.


Ja en dan heb je ook nog Baloney’s, naar mijn mening is het eten hier beter!

@Isabel Sofie wrote:

De Smelt in Assen? Zo’n mexicaanse avond?




Zijn wij een keer geweest van het (vorige) werk van mijn man. Maar vond het niet echt mexicaans, het enige dat mexicaans was waren de tortilla’s en wraps. Maar merendeel: patat, nasi, en allerlei ander “onmexicaanse” gerechten.

@Pumba wrote:

@Isabel Sofie wrote:
De Smelt in Assen? Zo’n mexicaanse avond?




Zijn wij een keer geweest van het (vorige) werk van mijn man. Maar vond het niet echt mexicaans, het enige dat mexicaans was waren de tortilla’s en wraps. Maar merendeel: patat, nasi, en allerlei ander “onmexicaanse” gerechten.


Das waar, het is meer de “sfeer” en misschien de muziek ook wel een beetje…

Maar het het zo toch?

Ik zou zeggen ‘escape from veenhuizen’, maar dat is geloof ik van sept-mrt :think:



of google eens op teambuildingenzoo



of appeltaart bakken bij Granny’s :lol: :lol: :silenced:

@Isabel Sofie wrote:

@Pumba wrote:
@Isabel Sofie wrote:
De Smelt in Assen? Zo’n mexicaanse avond?




Zijn wij een keer geweest van het (vorige) werk van mijn man. Maar vond het niet echt mexicaans, het enige dat mexicaans was waren de tortilla’s en wraps. Maar merendeel: patat, nasi, en allerlei ander “onmexicaanse” gerechten.


Das waar, het is meer de “sfeer” en misschien de muziek ook wel een beetje…

Maar het het zo toch?




Klopt hoor het heet wel mexicaanse avond.