Leuk uitje met 4 kids onder de 2

Ik ben gastouder en op 1 september ben ik jarig. Ik wil dan iets leuks gaan doen met de gastkinderen. Hun leeftijden zijn dan:

  • 9 maanden
  • 14,5 maanden
  • 16,5 maanden
  • 22 maanden



    Nu zat ik eerst te denken aan Ballorig, maar zijn ze daar niet te klein voor? En daarnaast vind ik het lastig plannen vanwege slaapjes. Op dit moment slaapt alleen het kindje van dan 16 maanden 1x, de anderen slapen nog 2x (of meer).



    Ik vind het wel leuk om echt iets met ze te gaan doen, dus niet cake versieren ofzo, dat doe ik met kinderverjaardagen wel eens. En de kinderboerderij doen we ook al eens, dus ik vind het wel leuk om wat anders te, wat groters te doen zeg maar, maarja, wat? Misschien zijn ze allemaal nog net even te klein om wat ‘groters’ te doen?



    Iemand ideetjes of tips?

Het eerste wat in me opkwam was Ballorig! :lol: We hebben ooit es een meeting gehad van kindjes zo oud als Mayra en die waren toen een maand of 10/11, denk ik (ik was net zw van Ian) en dat ging super! :thumbup:

ballorig zijn ze idd te klein voor. Is mijn mening dan. Ik vind ballorig pas leuk worden voor kids vanaf 3 jaar.



Misschien een dierentuin of naar het strand/zwembad.

Wel moeilijke leeftijd hoor. Ik denk dat je ze net zo blij maakt met een badje in de tuin, lekker wat te eten en gewoon lekker spelen.

Ballorig is leuk Riley vond het met 15mnd ook erg leuk!

Dierentuin is ook een goede optie natuurlijk! Kinderwagen (heb een duowagen) mee en als er een moe is, kan die lekker zitten. Dan zit je ook wat minder met de slaapjes. Voordeel van bijvoorbeeld Artis is dat kids tot 3 jaar gratis zijn, dus dan betaal ik alleen voor mezelf en een ouder die mee gaat. En vind ik zelf ook wel leuk :mrgreen:



Tuitjehorn ben ik ook eens geweest, maar dat is wel heel klein en vond ik dan weer net ff te klein en te saai. Ook al zijn deze kids erg klein. Wil het zelf ook leuk vinden, ik ben wel jarig natuurlijk hahaha :mrgreen:



Meer tips zijn in ieder geval welkom! Wil van de week even een mail de deur uit doen naar de ouders, of ze het goed vinden als ik een dagje met de kids op pad ga, en wie er mee wil. Ik vind het namelijk wel prettig als er een ouder mee is met 4 kids onder de 2 jaar. (Een van de ouders is in ieder geval vrij op donderdag, dus hopelijk vindt ze dat leuk!)



Alvast bedankt tot zo ver :smiley:

Ik zou het zelf eerlijk gezegd juist klein houden, zeker met die leeftijd is het herkennen van bijv cakejes versieren net als met een vorige verjaardag, juist iets wat ze zullen zien als echt een feestje. Mooie feesthoedjes op, zingen, wat lekkers en ik zou dan als uitstapje toch voor de kinderboerderij ofzo gaan.

Dierentuin met zulke kleintjes is niet zo heel veel aan denk ik, voor de oudsten wel, maar de jongsten weer niet.

ik zou lekker thuis blijven, heerlijk aantutten die dag, versieren van cakjes ed! lekker verven of kliederen met zand en water!

@konijn wrote:

ik zou lekker thuis blijven, heerlijk aantutten die dag, versieren van cakjes ed! lekker verven of kliederen met zand en water!




Aantutten heb ik nog nooit gedaan haha (weet amper wat ik me erbij voor moet stellen :oops:). En de rest is wat we dagelijks doen, dusja dat vind ik dan saai op mijn verjaardag, want dan is het hetzelfde als altijd :slight_smile:



Dus ja, dat soort dingen, knutselen, verven, kinderboerderij, dat zijn dingen die we heel vaak doen, dus dat vind ik niet leuk dan op mijn verjaardag. Ik wil een keer iets speciaals doen. En de kindjes vinden dieren allemaal erg leuk en ze lopen allemaal ook erg goed al, behalve de jongste.



Heb van 1 ouder reactie op mijn mail met ideeën en wat ik wil misschien doen enzo en ze wil waarschijnlijk wel mee :smiley:

Er wordt hier zwembad geopperd, maar als ik mijn dochter bij een gastouder zou brengen en deze zou met 4 van die kleintjes naar het zwembad gaan, zou ik "not amused’ zijn. :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: sorry. Maar nee, dat vind ik niet veilig.



Dierentuin lijkt me leuk. Daar zit vaak ook een leuke speeltuin bij. Tenminste, in Dierentuin Amerfoort wel.

misschien linnaeushof?

Zwembad zou ik inderdaad ook zeker niet doen met 4 van die hele kleintjes. Ben zelf ook niet van het zwemmen, dus dat wordt m sowieso niet hahaha (loop niet zo graag in zwempak :shifty: )



Linnaeushof heb ik ook naar gekeken, maar denk dat dat ook pas vanaf 3 / 4 jaar echt leuk wordt. Laatste keer dat ik daar ben geweest is toen ik zelf een uk was :lol:



Ik blijf voorlopig nog bij de dierentuin, en daar zitten inderdaad ook altijd speeltuinen bij! Heb al 2 ouders die het een leuk idee vinden :slight_smile:

Ik zou zelf dan kiezen voor een dierenpark of iets.

Is eigenlijk bijan altijd wel veilig.



Maarre Ballorig vanaf de 3 jaar pas? (weet even niet meer wie het schreef) Oh Mutsie haha. Maar zie hieronder.

Nee hoor, haha!

Levi stuiterde daar alles al door op jonge leeftijd, geweldig vond hij dat!

Yari is daar in tegen wat voorzichtiger en vind het nog niet veel aan, maar het hoeft dus echt niet zo te zijn dat die speeldingen pas vanaf de 3 jaar zijn.

Is echt kindgerelateerd :inlove:

Ik ben naar een soort Ballorig gegaan toen Pete net 3 jaar was en Luc en Stan bijna 2 jaar en dat vond ik net allemaal te doen. Daar was een speelgedeelte voor kinderen tot 5 jaar, maar kindjes van 3 a 4 jaar kunnen erg druk doen en dat vonden mijn kids niet altijd erg leuk en waren hierdoor erg geremd in hun spel. Ook was ik wel blij dat mijn moeder erbij was, want in mijn eentje met 3 jonge kinderen had niks geweest.