Leuk uitje dagje winkelen, kerstmarkt Zuid Limburg

Ok wie kan me helpen wij gaan vrijdag een weekend naar Schin op Geul vlakbij Valkenburg. Nu gaan we vrijdag naar de kerstmarkt in de grotten in Valkenburg, en s avonds naar een kerstparade ofzoiets.

Maar nu wil ik de zaterdag nog iets leuks doen, naar een leuke stad of een kerstmarkt.

Wie kan me helpen?

wij gaan as zaterdag daar ook heen.

in maastricht is er ook een kerstmarkt misschien is dat ook leuk.

Dat had ik ook al gehoord dat dat wel wat was, zolang het maar niet teveel op Aken lijkt veel eet en drinke tentjes hahaha

Maar grappig waar ga jij heen? Ook in een hotel?

ook een plaatsje vlak bij valkenburg in een hotel (kom ff niet op het plaatsje) in valkenburg zelf waren alle hotels al vol.

maastricht is wel leuk maar valkenburg zelf overtreft alles zeggen mijn ouders.

Wij zitten dus in Schin op Geul ook vlakbij Valkenburg iets rustiger, in een mooi hotel.

Mijn schoonfamilie zweert er ook bij vooral bij de kerstmarkt in de grot, en bij die kerstparade s avonds in Valkenburg

Wij zijn 2 weken geleden in Valkenburg geweest. Kerstmarkten in de grotten waren leuk. Kerstparade in Valkenburg zelf was leuk om een keer te zien, was wel heel kort en dus zo voorbij. Ga wel optijd heen, want de (verwarmde :thumbup: ) terrassen tijdens de kerstparade zitten bomvol.

En op zaterdags zijn we naar Maastricht geweest. Leuk om te shoppen en lekker rond te kijken :thumbup:

Dank je enig idee hoelaat die parade ongeveer begint?

De kerstparade is volgens mij alleen op zaterdags :think: althans wij hebben vrijdagavond in het centrum geen kerstparade gezien aangezien ik lees dat je vrijdag de parade wilt zien? Althans dat begrijp ik uit je 1e bericht.

Zou zonde zijn als het vrijdags niet is en je dus speciaal daarvoor het centrum van Valkenburg opzoekt.

De kerstparade begint om 20.00 uur.

Even wezen googlen voor je 8)

Zaterdag 29 November

Christmas Parade;

De reeds beroemde Christmas Parade met praalwagens, dansers en animators zal weer iedere woensdagavond om 19.30 uur en zaterdagavond om 20.00 uur door het centrum van Valkenburg trekken.

Nee ik bedoelde idd zaterdagavond naar de parade

:mrgreen:

Alvast heel veel plezier aankomend weekend :thumbup:

@Charissa wrote:

:mrgreen:

Alvast heel veel plezier aankomend weekend :thumbup:

dank je

kerstmarkt in aachen

ik heb nu je nieuwste foto gezien :thumbup:

dus wie weet ga ik je spotten van het weekend.