Wij hebben een duur abonnement op een maandblad opgezegd, en nu zijn we lid geworden van de Quest! Maar omdat dit abonnement 3 keer zo goedkoop is vinden we het wel leuk om er nog iets voor de kinderen bij te doen.
Maar wat is nou echt leuk voor peutertjes???
De bobo??
Dat Disneyclub gebeuren waar je 1000 keer over gebeld wordt…?
Iets anders…??? Of gewoon niets en dus nog een paar jaar wachten totdat de Donald Duck leuk is :dance:
Ik ben HIER lid van. Hier woont een echte boekenwurm en ik koop er nog vrij veel naast, maar ik laat me graag verrassen iedere maand :mrgreen: Het kan ook minder vaak, net wat je zelf wilt… Er zitten boeken of dingen bij die ik nooit zou kiezen, maar erg in de smaak vallen :thumbup: Kan iedere maand opzeggen trouwens, ook wel erg handig!
Ziet er leuk uit!!, Maar dat vind ik net iets te duur… :shifty:
12.95 per maand is 155 euro per jaar…
Yoran vind de Pippo helemaal geweldig.
Koop hem regelmatig los en we lezen ze echt heel regelmatig. Hij vind het helemaal super.
www ervoor en nl erachter
Denk dat ik binnenkort toch maar een abo voor hem ga nemen
:-*
Nanda
@Erika01 wrote:
Ziet er leuk uit!!, Maar dat vind ik net iets te duur… :shifty:
12.95 per maand is 155 euro per jaar…
Ja maar dan doe je het toch om de maand? Dat kan ook! Het voordeel aan deze dingen vind ik dat het echte boeken zijn en niet van die flutjes. Maar oke, ik heb dan ook een kind dat alles molt

MAAR ik ben het met je eens, het is ook best prijzig…
Ik was ook 3 maanden 8) lid van Max…Maar heb het uitendelijk snel weer opgezegd omdat ik de boekjes niet vond aansluiten bij wat IK leuk vond…De verhaaltjes waren vreemd, je krijgt er kleurboeken bij etc…
Op zich is het een heel leuk concept, maar ik ben nogal typisch met dus bijvoorbeeld kleurplaten…En daarbij kwam dat Mateo niet naar de boekjes omkeek…
Hij heeft nu 4 bobo’s van oma gekregen en dat vind hij heel leuk…
De teletubbies vind HIJ heel leuk, maar vind ik te weinig inhoud hebben…
Pippo is ook helemaal leuk…Heel erg interactief…
Midas kijkt gelukkig wel om naar de boekjes, anders had ik het ook allang opgezegd uiteraard. De crea-bea boeken worden NU leuk voor hem, dus dat komt goed uit.
Zoals ik al schreef zitten er soms boeken bij die IK inderdaad niet zou uitzoeken, precies wat Marlous zegt, maar wat WEL erg aan blijkt te slaan. Ach en zo leer ik ook nog wat 8) En soms zit er een boek bij waarvan ik denk, dat is nog te moeilijk,maar in ons geval kan je geen boeken genoeg hebben. Net zoals zijn moeder is Midas een echte boekenwurm :lol:
tom leest hier de sesamstraat :inlove:
en het zandkasteel…
Ik heb net een proefabonnement genomen op de Pompoen (vervolg op de Pippo, voor ongeveer 3+). Voor 3 maanden is het 10 euro. Weet alleen nog niet hoe het bevalt, want het eerste nr moet nog komen. De Pippo vond ik wel leuk in ieder geval. Daar hebben we 2 losse nummers van gekocht. Steeds een thema, zoals buitenspelen. En ook nog een leuk stukje er in voor ouders.
Zo’n proef abonnement klinkt goed, en de leeftijd vanaf 3 jaar is natuurlijk ook leuk.
Ik zal eens rond gaan kijken!!
@Nanda wrote:
Yoran vind de Pippo helemaal geweldig.
Isabel ook! Daar heeft ze een abonnement op momenteel. Binnenkort koop ik ook de Pompoen maar eens, kijken of dat nu wat is als opvolger.