leuk spel voor bijna 4-jarige

Wat is nu een leuk spel voor een kind van bijna 4 :think: Hij heeft “kip ik heb je” en “wolfje wervelwind” en domino en memorie. Vooral de eerste 2 zijn een groot succes. Maar wat is nu nog een leuke aanvuller op zijn spelletjeskast :think:

pluk van de petteflet

lijkt wat op ganzebord

je moet uiteindelijk op het feest proberen te komen ( dus het eindpunt) maarrr dan moet je wel dolly (duif) bij je hebben

Knibbelknabbelknuistje… Het hans en grietje spel van MB…



Mikado met knikkers, ook erg leuk!

Huisje boompje beestje. Is een soort mens erg je niet. Hier echt een groot succes. Je gooit met de dobbelsteen een plaatje en daar moet je dan naar toe. Uiteindelijk moet je met de 3 pionnen binnen zijn.

Olifun (spel met een olifant die vlinder omhoog blaast en die moet je dan vangen met een schepnet)



Krokodil met kiespijn ( moet je tanden indrukken) niet duur ook



Met een varken moet je aantal keren op een knop drukken en op een gegeven moment ontploft zijn buik ( kan ff niet op de naam komen)



Bunny hop ( met konijntjes moet je stappen vooriuit doen om boven aan te komen maar je kan ook in een gat vallen)



Mr bucket ( emmers spuugt ballen moet je vangen met een schepje en weer terug doen)



Ezeltje strekje ( moet je dingen aan de ezel hangen totdat hij gaat bokken )



Zo dit zijn er wel een aantal :mrgreen:

Hartstikke bedankt, we gaan zo even voor hem shoppen :slight_smile: Hij krijgt van ons een klein kadootje met kerst, heeft al zooo veel gehad van de sint. Knibbel, knabbel, knuistje vind ik wel heeel leuk, maar ook wel duur :think: Huisje, boompje, beestje klinkt ook leuk!

Holle bolle big, zo heet dat spel met dat varken.

Dat vinden ze hier ook leuk.



Of je kunt Pinguin Panic doen, dan moeten ze pinguins op een wiebelrots zetten.

Die was ook niet zo duur, stond laatst ergens in een krantje qua aanbieding.

wrs te laat maar “Jakkie bah, kippenkak” van 999 games is erg leuk voor die leeftijd :smiley:

en ‘gewoon’ kwartet.

Rumba rups :thumbup:

Mijn neefje is 4 en helemaal weg van kinderyathzee (met afbeeldingen ipv cijfers) en ‘winny de pooh mens erger je niet’.

Hij had geluk, het knibbel,knabbel, knuisje spel was in de aanbieding. En het is een grote hit :thumbup: . Spelletjes zijn nu helemaal favoriet!!! Vooral Kip, ik heb je!!

Bedankt voor alle tips, we zijn zelf ook spelletjesfans dus zullen er vast nog wel meer kopen :wink:

die knibbelknabbel ken ik niet.



Wat ook leuk is, zijn de spelen van Haba.



Holle bolle big hebben we hier ook, vreselijk wat een ding.



Het Mega Mindy spel slaat hier ook wel goed aan trouwens.