leuk park

hallo allemaal,

Mijn man heeft door zijn hobby een leuke financiele meevaller, en nu kwam hij met het idee om lekker met het gezin een weekend weg te gaan!

We willen het weekend van 18 febr. gaan.

Een park op de veluwe, drenthe of overijssel.

Niet zo heel erg duur…

Wie heeft er een leuke tip!

De roompot heeft erg leuke parken. Maar weet niet wat je preccies zoekt?

Marveld!

Ze hebben daar 1 geweldige bungalow met een rond bubbelbad :wink:

landal vind ik te duur…

roompot zal het wel worden denk ik…

verder geen tips?

bij landal heb je vaak last minute aanbiedingen van 99,- dus dat valt wel mee.

Roompot heb ik zelf slechte ervaringen mee.

nee dan ga ik liever naar bijv Marveld

of van Landal Rabbit Hill of Aelderholt

marveld is echt heel leuk. We zijn er al diverse keren geweest en hebben het altijd leuk gehad.

Landal komt minimaal op 175 voor dat weekend, het is namelijk net voorjaarsvakantie dan.

Marvel zal ik nog eens kijken

hoezo met roompot slechte ervaringen? Ik tot nu toe alleen maar erg goed…

Wij vonden Bospark Lunsbergen en de bikkels erg leuk. Volgens mij was een van de twee wel in brabant en de ander de richting op die jij wil. En leuke aanbiedingen hebben ze daar vaak!

ja ik zat inderdaad naar lunsbergen of hunzedal te kijken…

de bikkels is wat verder rijden inderdaad.

Staan trouwens op zoover wel goed aangeschreven…

Vind het zonde om 300 uit te geven als ik bij roompot met 150 klaar zou zijn…

maar goed we snuffelen nog even verder…

Kijk eens op bungalows met het bekende ervoor en erachter, daar staan vaak hele goede aanbiedingen op.

wij zijn naar een park van roompot in zeeland geweest met subtropisch zwembad. nou ze konden het beter antartica zwembad noemen. ijskoud man. en dan loop je met zo’n klein droppie van 6 maanden. en als je dan speciaal daarvoor gaat is dat een grote domper.

ook een park in limburg waar de huisjes vind ik schandalig oud zijn. zo oud vind ik ze bij centerparcs nog niet eens en die kunnen het ook bont maken hihi :wink:

en ja net in de voorjaarsvakantie dat is niet handig. hebben jullie niet de mogelijkheid tot een ander weekend?

Landal Land van Bartje in Drenthe (leuk indoorcentrum waar de papa’s en mama’s koffie kunnen drinken en de kinderen kunnen spelen in de indoorzandbak, kunnen kleuren, fietsen etc). Verder is er een klein zwembad op het park. Wij vonden het er heel relaxed :thumbup: !