leuk pakket winter/voorjaars kleding 110-116

Na aanleiding van wat ik voorbij zie komen denk ik laat ik het ook eens proberen!

Ben voor Elise op zoek naar een winterjas maatje 110 en wat leuke longsleeves, rokjes e.d. broeken kan wel, maar daar zit ze nog een maatje kleiner in, dus 104… ( mochten die er dus evt. bij zitten, mag dat dus evt. ook!)

zal ik eens kijken wat ik heb? kan even duren, we zijn net terug van vakantie en gaan ws ook nog een paar dgaen.

zal niet veel zijn wat ik heb, maar ik kijk even…

Ik ben benieuwd en heb wel even hoor… We zoeken dus broeken vanaf 104, rokjes mag ook vanaf 10f en bovenkleding en jas 110-116

Hoi,

Heb toevallig vandaag alle kleding van Nina (van vorig jaar en afgelopen jaar) opgeruimd. Heb alles even in de was gedaan voor de frissigheid en zal morgen strijken en fotootjes maken.

Er zitten sowieso 2 herfstjassen en 2 winterjassen in 110 bij. Verder veel broeken, rokken en shirts in die maat. Merk (Esprit, Mimpi en zo), maar ook non merk.

suus, ben benieuwd, merk het wel als je foto’s hebt!

mlk: als jij geen interesse hebt in een winterjas, mag ik jouw plaats dan om te kijken of ik het iets vind? :mrgreen:

natuurlijk, je hoort het zodra ik weet wat voor jasje het is :wink:

niemand behalve suus?

ik heb wel broeken etc in mt 104 maar in 110 zit ze net zelf in. Ik hoor wel of je nog wat nodig hebt. Ik zet het altijd op mp.

gr. lolifant :smiley: