Leuk, op de fiets naar een feestje!!

Gisteren had mijn hub me overgehaald om mee te gaan naar een feestje.

Oudste zou op de jongste passen met de babyfoon bij de buurman.

Is een uur fietsen, maar heenweg was lekker, windje tegen, dus hoop op lekkere terugweg.



Om 2300 zouden we teruggaan en toen bleek het wat te flitsen.

Tja, het is droog, we moeten toch naar huis.

Nou, we waren nog geen 5 minuten onderweg en kwamen tot de ontdekking dat we niet goed gefietst waren.

Rondje gemaakt en we kwamen door een stuk bos. We hoorden de bomen heel hard ruisen, dus we dachten dat het waaide. Aan het eind van de weg, bleek het niet te waaien, maar storten :shock:



We zijn gestopt, want het was daar nog even droog… voor 3 minuten, daarna waren we al doorweekt…

Toch maar gaan fietsen, we waren nu toch al nat…



Af en toe een felle lichtflits en paar minuten later een donder… was redeloijk te doen voor iemand die in haar broek sch**t voor onweer… Maar ja, moest naar mijn meiden, die godzijdank beide niet bang zijn…



We waren bijna thuis en er komt een flits en meteen daarna een KNAL die de grond deed trillen :shock: :shock: :shock: :shock:

Toen sprong ik van mijn fiets en heb staan gillen, vreselijk, ik was doodsbang!!



Hub me getroost en mijn moederhart maakte dat ik weer op kon stappen.

Eenmaal terug in Dinxperlo begon ik te ontspannen en hebben we er best om moeten lachen, vooral toen de weg hier vlak voor bijna 20 cm diep blank stond en we daar doorheen moesten…



Thuisgekomen de oudste geroepen dat ze emmers en handdoeken moest brengen, want we konden niet de kamer in, vanwege het laminaat, want we vormden meteen plassen…



We hebben ons afgedroogd en opgewarmd en we hebben erom gelachen… vooral toen mijn man liet zien wat er in zijn schoenen zat :lol:



whihi…

Haha lekker ouderwets doen he met de fiets door de regen :lol:

:lol: :lol: :lol: dat filmpje ook :lol: :lol: :lol:

Oh dat filmpje :mrgreen: Sorry moest wel even lachen.

Miss wet t shirt 2012 :mrgreen: :mrgreen:

Hilarisch… :mrgreen: