Leuk kerstcadeautje om mee te nemen op vakantie gezocht

Hoi,



Ik heb jullie hulp nodig! :mrgreen:



'k Ben al een beetje aan het nadenken over de kerstcadeautjes. M’n oom en zijn vriendin zijn die tijd met vakantie in Sri Lanka. Nu zoek ik iets wat ik aan hen mee kan geven voor Kerst om daar uit te pakken. 't Mag iets voor hun samen zijn, mag ook twee dingen zijn… als het maar gemakkelijk mee kan in de koffer! :roll: :smiley:



Wie heeft er tips??



:-*

Hmm… zijn jullie allemaal net zo inspiratieloos als ik?? :think:

Ik weet niet wat je uit wilt geven, maar een digitale fotolijst is geweldig om mee op reis te nemen en neemt niet veel ruimte in. Een lekker boek is natuurlijk ook altijd leuk op reis…

Ik dacht ook aan een reisgids oid, maar dan is het wel handig een beetje meer te weten over wat ze precies zoeken op reis, gaan ze voor sportief, cultureel oid. Anders een ‘verwenpakketje’ bv met een soort kerstthema. Lekker theetje erin, iets voor het badderen, kerstsokken, iets van kerstkransjes en bv al een bon om bij thuiskomst hun enorme berg foto’s te laten afdrukken. Een nepkerstboompje schiet ook zo door mijn hoofd. Verder ben ik totaaaaal niet echt inspirerend natuurlijk…

Hee wat een leuke ideeën komen hier voorbij. Ik ben vooral wel gecharmeerd van dat kerstpakketje! Denk dat het zoiets moet worden… :thumbup: