Leuk kadootje?

Door allerlei omstandigheden ben ik glad vergeten dat er nog afscheid genomen moet gaan worden van wat leidsters binnenkort :oops:



Is het leuk om een pak Koekjesmix te geven met wat zilverfolie, lintje en een kaartje erbij? Bij gebrek aan tijd en ideeën :shifty:

Het zijn een stuk of 9 leidsters, dus ik wil ook geen dure kado’s gaan geven…

leidsters van het kdv?

Omdat je kleine weg gaat?

Of gaan zij weg?



Maar toen onze oudste 2 van de psz gingen hebben ze de leidsters een reep met wikkel met foto van zichzelf erop gegeven en de 2e had dat in een koffiemok, want er was die week ervoor wat kapot gevallen :slight_smile: .

Folie er omheen, lintje en had hem een tekening laten maken op een klein kaartje en dat eraan vast gemaakt.



Ze hadden 1 dezelfde leidster en die zei direct: oh leuk, die wikkel van T. heb ik ook nog (chocola was wel op :lol: ).

:lol:

Nee, mijn kindje neemt afscheid :wink:

Er werken nogal wat dames daar (twee grote groepen) en mijn kindje krijgt ook nog wel eens met de andere leidsters te maken, zodoende dat ik ze allemaal wat wil geven.

Koekjes (of pannenkoeken)mix leek mij wel eens iets anders…

Ik vind die koekjesmix een leuk idee!

Kaartje eraan (evt met tekening of zelf naam laten ‘schrijven’) en dan is het helemaal af!

Ik heb met picsa een collage gemaakt van fotos van mijn dochter door de jaren heen (foto van toen ze net geboren was, toen ze een half jaar was, toen ze 1 was, toen ze 2 was, toen ze 3 was en nog een paar met haar broertje en met haar beste vrienden op het kdv) en daar via greetz kaarten van gemaakt:1 grote voor alle juffen waarop ik geschreven had hoe dankbaar we ze waren voor hun goede zorgen en nog een stapel kleine kaarten voor de juffen waar ze het meest contact mee had en nog een paar voor opa’s en oma’s en tantes.