Oh Lous, leuke jurkjes zeg… ik ga ook kijken… is t vanaf maat 38? dan past het misschien net… zit er stretch in?
Sandwich heb ik ook kleren van… ook weer voor mij een nadeel dat er in veel spul geen stretch zit…
He het topic is weer alive 8)
Leuk jurkje!
Ik heb dit jaar alleen nog voor dochter & niet voor mezelf geshopt :roll:
:think: :think: :think:
Ben ik nou gek of zag ik net echt een foto van Fiep in het stippenjurkje? Ik ging voor de lol het hele topic nog eens lezen en nu is 'ie weg :think: :think: :think:
judith: ik zag hem ook
leuk jurkje fiep!
@~Judith~ wrote:
:think: :think: :think:
Ben ik nou gek of zag ik net echt een foto van Fiep in het stippenjurkje? Ik ging voor de lol het hele topic nog eens lezen en nu is 'ie weg :think: :think: :think:
a
hokus pokus pilatus pas…
…ik wou dat de foto van Fiep in haar jurkje er nog was… :mrgreen:
@marijke79 wrote:
…ik wou dat de foto van Fiep in haar jurkje er nog was… :mrgreen:
ik ook… :mrgreen:
Da’s gemeen!!!
Plaatsen die foto!!!
En even laten staan!!! :mrgreen: :mrgreen:
@Bren1970 wrote:
Da’s gemeen!!!
Plaatsen die foto!!!
En even laten staan!!! :mrgreen: :mrgreen:
Ja inderdaad, fiep in stippen dat wil ik ook zien!!!
En hier de mijne
Dusssssssss, Fai, ik denk dat je mij gaat vervloeken, maar ik zie nu ook zelf dat een witte legging gewoon echt bijna nooit kan… 8)
En toch vind ik het je zo erg leuk staan hoor Lous!
je ziet er goed uit mens!!
@Madre wrote:
En hier de mijne
Dusssssssss, Fai, ik denk dat je mij gaat vervloeken, maar ik zie nu ook zelf dat een witte legging gewoon echt bijna nooit kan… 8)
Mooie foto hoor!
Wil wel meer dames zien met allerlei figuurtjes hiero in jurkjes of iets!
Ik wil ook, maar kan nooit een passende jurk vinden bij mijn figuur :?
Dawn, moet echt gaan shoppen hoor!
cin… het merk sandwich heeft hele mooi kleren voor een jonge vrouw
heb over 2 wkn een bruiloft en heb kei mooie kleren… als ik een foto heb zet ik die hier wel neer… tuniek verbergt ook mooi die ex zw. buik… :mrgreen:
@Pitje27 wrote:
cin… het merk sandwich heeft hele mooi kleren voor een jonge vrouw
heb over 2 wkn een bruiloft en heb kei mooie kleren… als ik een foto heb zet ik die hier wel neer… tuniek verbergt ook mooi die ex zw. buik… :mrgreen:
Ken ik helemaal niet! Waar koop je dat?
@Reat wrote:
Hier ook een flinke maat, en toch is er af en toe een tafellaken dat me wel aanstaat…
Persoonlijk zou ik gaan voor zwart, chique, afkledend en altijd goed. Je kan het naar wens afmaken met een leuk sieraad of schoenen.
Zoiets als dit…?
![]()
waar komt deze vandaan?
@~Marion~ wrote:
@Reat wrote:Hier ook een flinke maat, en toch is er af en toe een tafellaken dat me wel aanstaat…
Persoonlijk zou ik gaan voor zwart, chique, afkledend en altijd goed. Je kan het naar wens afmaken met een leuk sieraad of schoenen.
Zoiets als dit…?
![]()
waar komt deze vandaan?
Onder eigenschappen foto:
http://www.rokzie.nl/jurkjes/zwartejurk.jpg
Rokzie? Ben benieuwd....
Nou…onder dat adres komen alleen oorbellen en horloges…
Misschien toch niet goed dus…
(oeps…tis nog een commer. link ook… :shifty: )
Nou ja…als modie kan je hem natuurlijk eerst even uitproberen voordat je hem verwijderd (hihi). Maar de link met / en zwartejurk werkt dus wel. Het is me alleen een beetje vaag wat voor en site het is…
@Cin. wrote:
@Pitje27 wrote:cin… het merk sandwich heeft hele mooi kleren voor een jonge vrouw
Ken ik helemaal niet! Waar koop je dat?
Ik heb ook veel van Sandwich.
Bij ons verkoopt een winkel het ook.
Je kunt op de site van Sandwich wel zien waar ze het verkopen

Ik vind de merken Vanilla & Dept ook leuk :thumbup:
Cin… in eindhovuh hebben ze ook een sandwich winkel… in de heuvel… sandwich is leuk spul maar ik heb de stretch tik he… moet stretch inzitten en vaak is t bij sandwich 100% katoen… vind ik niks…
Ik heb paar jurken van just B… zwarte, voor t werk… ook fijn spul…
Dept vind ik t ene jaar super, andere jaar minder…
Vorige week deze gekregen… hij hing net die dag pas in de winkel…
Hijs nu telkens op tv, reclame bijenkorf…
Oh oke, ik ben ook van de stretch :mrgreen:
Mooi jurkje!