leuk idee om te vragen voor peettante

mijn zus is binnenkort jarig en nu wil ik haar op haar verjaardag vragen om peettante te worden van ukkepuk.

wil het niet zomaar tussen neus en lippen door vragen, maar zoek dus leuke ideetjes.

ik kom niet verder dan een slabbertje met de tekst: wil je mijn peettante zijn?

dus leuke ideen: kom maar op!

Echo in een mooi lijstje en er naast de tekst: Wil jij mijn Peettante zijn.

Een paar roze en blauwe sokjes met een leuk kaartje/tekst erbij?

Hier in België wordt een peettante “meter” genoemd.

maar dat kan je zo effe aanpassen natuurlijk.

Toen Tineke zwanger was van Kobe, kreeg ik een keukenschort met daarop de tekst gedrukt: Wil jij mijn meter worden?

Ik gebruik de schort nog dagelijks tijdens het koken…

toen ik (heeeeeel ontroerd) JA zei, kreeg ik er nog een slabbetje bovenop met de tekst: meter’s engeltje… :inlove: :inlove:

xxx

Gerda

mijn zus woont in belgie, dus ik was idd ook al aan het rondkijken op belgische sites want die hebben toch wel wat meer dan de nederlanders :wink:

die schort is ook erg leuk, want ze is kok. Denk dat ik die ga onthouden!

Ik heb lang moeten wachten voordat mijn vriend zo ver was om aan kinderen te beginnen. Goede vrienden van ons zouden toen het jaar erop in Mei trouwen. Voor de gein zei mijn vriendin toen tegen mijn vriend. Het grootste cadeau wat ik het liefste zou willen is dat jullie kunnen vertellen dat jullie zwanger zijn. Op de dag dat hun gingen trouwen was ik 9 weken zwanger. I heb toen halverwege het feest een kaart gegeven met het volgende gedichtje

Wie ik ben,

hoe ik zal heten,

mag voorlopig niemand weten.

Maar al ben ik nog zo klein,

toch vraag ik je:

Wil jij mijn peettante zijn?

Groetjes vanuit mama’s buik

Alleen al bij het onderste regeltje stroomde de tranen natuurlijk bij ons beide. De dag erop kreeg ik een telefoontje dat ze toen pas eigenlijk goed het gedichtje had gelezen en dat ze heel graag JA zei

Maar deze vond ik ook nog heel mooi

Pssst, kom es heel dicht,

ik moet je iets vertellen!

Het is iets waarvan je zo van zwicht.

Ik zeg het liever zo, van hieruit kan ik nog niet bellen.

Het is ons geheimpje, dat is fijn:

Zou jij mijn meter/peter willen zijn

ik zag net op een site een leuke cadeau. Een geschenkdoosje met twee gastendoekjes een washandje en twee zeepjes. Op het ene zeepje staat een foto van een echo foto en op de andere de tekst wil jij mijn meter zijn?

[edit beheer: commerciële links zijn niet toegestaan]

owww die laatste is ook erg leuk!! dan ga ik nu even twijfelen :slight_smile: