Binnenkort wordt mijn mannetje 35.
We hebben de laatste jaren nogal wat samen mee gemaakt.
Veel pijn en verdriet samen over wonnen
En natuurlijk onze bjizondere dochter!
Ik wil hem voor zijn verjaardag iest moois geven iets symbolisch.
Voor een moeder heb je bijvoorbeeld het moeder/kind symbool.
Nu wil ik niet iets super opzichtigs. Het mag wel een klein hangertje (goud) voor aan zijn ketting zijn of iets met een armband.
Wel iets in de trant van een sieraad dus… denk ik…
:think: :mrgreen:
Snappen jullie me nog?
je kunt volgens mij een fotootje je van je dochter laten ingraveren in een plaatje bij veel juweliers. Misschien is dat een idee? En die aan een ketting doen?
Misschien zo’n leuke armband waar je ook namen en fotobedels bij kunt doen. Er is ook zo’n bredere armband…meer een mannenversie.
Geef maar een gilletje als je een PB met de link wilt hebben naar de site waar ik zo’n armband voor mezelf heb besteld.
*GIL!!! :mrgreen:
@Ninanien wrote:
je kunt volgens mij een fotootje je van je dochter laten ingraveren in een plaatje bij veel juweliers. Misschien is dat een idee? En die aan een ketting doen?
Dat gaan we laten doen voor mijn schoonmoeder, van Jeroen zijn broer. Die is 5.5 jaar geleden verongelukt en mijn sm krijgt dat nu voor haar verjaardag.
Inderdaad een heel mooi idee!
Dank je!
wat je er bv bij kan doen is een mooie zelf geschreven brief aan hem over hoe je alles ervaren hebt,hoe sterk jullie liefde is door alles heen,dat je zielsveel van hem houd enz enz…dit heb ik ook gedaan bij mijn man en hij vond het het allermooiste kado die hij ooit heeft gehad…hij heeft hem altijd bewaard…hij ligt in zijn nachtkastje
@merel33 wrote:
wat je er bv bij kan doen is een mooie zelf geschreven brief aan hem over hoe je alles ervaren hebt,hoe sterk jullie liefde is door alles heen,dat je zielsveel van hem houd enz enz…dit heb ik ook gedaan bij mijn man en hij vond het het allermooiste kado die hij ooit heeft gehad…hij heeft hem altijd bewaard…hij ligt in zijn nachtkastje
DAt heb ik pas gedaan, heel lief van je!
Ik heb net een armband met een foto van onze dochter en ons gezinnetje besteld! <- dom he?