Leuk hotel/ appartement nabij Parijs

Ik wil mn lief verrasen met een paar dagen parijs.

Maar nou zijn ervaringen wel welkom!!

1 klein dingetje :mrgreen:

Niet te duur…

Wil 28 dec weg en dan 1 jan weer terug.

Dus wie is er in parijs geweest en waar???

Wil een soort stedentrip doen en een beetje shoppen. :inlove:

Heb geen tips qua hotel, maar ik denk dat dat weekend sowieso heel duur zal zijn, dus daar moet je wel rekening mee houden.

ja dat weet ik :wink:

Maar vond nu dingen vanaf 1000 euro en dat is me echt te gek :oops:

Hotels vanaf 272 euro als ik 2 volwassenen doe, Parijs, van 28e-1e. Dus dat lijkt me goed te doen :slight_smile: Niet de beste waardering, maar met een aardige waardering van een 7,2 kom ik op 320 euro. Check booking daarvoor of een van de andere sites, zoals hotels of hotelletje of dat soort dingen :slight_smile:

Met de Metro kom je overal in parijs, dus je hoeft niet perse middenin de stad te zitten, want dat is erg duur. Ben zelf wel eens vlakbij Gare du Nord gaan zitten in een hotel, dan ben je snel in de stad, maar betaal je niet de hoofdprijs.

Campanile Paris 10 - Gare Du Nord

232 Rue Du Faubourg St Martin, 10. Gare du Nord, 75010 Parijs

2 sterren, waardering 7,7

Dit hotel ligt op slechts 800 meter van het SNCF-treinstation Gare du Nord en vlak bij het metrostation Louis-Blanc. Campanile Paris 10-Gare du Nord biedt kamers aan met airconditioning en gratis Wi-Fi.

€ 364,80 voor een tweepersoonskamer voor 4 nachten.

Misschien een Etap hotel?

Etap Paris La Vilette 19e ligt lekker centraal vind ik.

Maar er zijn er meer hoor. Gewoon even kijken hoe de ligging is. Als hij vlakbij lijn 1 ligt heb je een uitstekende verbinding naar het ‘centrum’.

Heel betaalbaar. Maar wel weer weinig sfeer vind ik zelf :shifty:

Maar goed, betaalbaar was je vraag :wink:

Ik zou in ieder geval zorgen dat je dicht bij de metro zit.

Wij zaten zowel in Londen als in Parijs wel een eindje uit het centrum, dat is op zich niet erg, maar het was nog bijna tien minuten lopen vanaf de metro en dat vond ik 's avonds te veel.