Binnenkort slapen we in een hotelletje aan het Tjeukemeer en waar kunnen we romantisch lunchen? Of winkelen ?
Iemand briljante ideeen ?
Een leuk dorpje in de buurt is Lemmer echt toeristisch veel terrasjes en dergelijke. Als je leuk wilt winkelen Heerenveen of Sneek iets verder rijden maar wel leuk.
Bedankt Marielle. Lemmer, daar zijn we al 2 keer geweest, misschien dat we er nog even langsvaren met ons bootje.
Heerenveen trekt mij niet zo, is dat een leuke plaats ? Ik ben er alle jaren dat ik er langs kwam rijden naar Marum, met een boog omheen gereden
Laat ik het zo zeggen ik heb er bijna mijn hele leven gewoond, woon nu in Sneek maar ben blij dat ik niet meer in Heerenveen woon.
Je kunt er wel leuk winkelen want ze hebben alles, maar Sneek leeft meer zeg maar.
als je leuk wilt winkelen zou ik echt eerder voor Sneek gaan als voor Heerenveen.
Heb er dik een jaar gewoond en dat was dik een jaar te lang :silenced: .
Het was dat mijn vriend daar woonde en toen we samen gingen wonen zijn huis toch echt iets logischer was als mijn woonruimte :lol: .
Wij gingen toen sowieso wel eens naar Sneek toe.
Vond ik echt stukken gezelliger. Wat al gezegd werd: het leeft er meer.
Ik vind heerenveen om te winkelen niet leuk hoor :think: We komen er regelmatig in het schaatsseizoen. Oa voor de ijsbaan en voor een sportwinkel maar ik heb er zelfs geen leuk restaurant kunnen vinden.
Sneek vind ik wel leuk. :thumbup:
ik zou ook voor sneek gaan!! en dan lekker even eten in de walrus :drool:
Jaaaaa de Walrus is echt top wij zitten daar gemiddeld wel zo n 1 keer per week.
Sneek is echt wel gezellig wie weet hoien we dan nog even.
@marielle wrote:
Jaaaaa de Walrus is echt top wij zitten daar gemiddeld wel zo n 1 keer per week.
Sneek is echt wel gezellig wie weet hoien we dan nog even.
wij hebben hem nu ook in leeuwarden oooohhh mag er ook graag even borrelen!!
Gisteren in Sneek geweest, leuke stad hoor! (of dorp )
De auto achter de Mac geparkeerd en wat rondgeslenterd en gewinkeld.
Op het terras gezeten bij de Vaticaan. Gezellig!
Vandaag in Lemmer geweest en een rondje Dok gedaan. Ook erg leuk, helemaal omdat het zulk heerlijk weer was 8) :thumbup:
We hebben een heerlijk miniweekendje gehad met z’n tweetjes. Een heel relaxed hotel aan het water in Delfstrahuizen. Gisteren een 5 gangen diner met wijnarrangement genoten, even langs het meer gewandeld en daarna na een douche het bed in gerold.
Vanmorgen wakkergekukeld om 6:45 :? Op zich niet erg hoor maar ik had de hoop eens uit te kunnen slapen nu de kinderen er niet bij waren. we hoefden pas om 11u uit te checken. En nu zaten er 3 (!) hanen op het terras van het hotel :shock: :o :wall:
En bedankt…
Enniewee, bedankt voor de tips!
Jammer genoeg niet “gehooid” met Marielle
Sneek is leuk he, super dat je zo genoten heb.
Zat wel op het terras de hele middag.