leuk cafe/pub in Zwolle

Komend weekend gaan we met vrienden uit eten in Zwolle (Thais restaurant Baiyok) en na afloop willen we nog ergens wat gaan drinken.

Zijn er leuke cafe’s of pubs waar je rustig kunt zitten op een zaterdagavond (zal wel rond 21:00 worden of zo, niet heel laat op de avond) en waar we als 40-ers niet uit de toon vallen en elkaar ook nog kunnen verstaan boven de muziek uit?

(heb een traumatische uitgaans-ervaring achter de rug waar we tussen de 15-jarige dronken pubers belandden, vandaar :D)

het Wijnhuis bij de grote kerk… daar is het gezellig rumoerig, je kan elkaar verstaan… en er komen veelal volwassenen tussen de 30 en 60 en alles ertussen.



Sally O’briens op t betlehem kerkplein is ook super… maar wel drukker, daar is het publiek iets jonger… beetje tussen de 25 en 40 schat ik… Daar gebeurt meer, meer muziek enz.



Maar voor wat jij omschrijft, zou ik eerder kiezen voor het wijnhuis…

Cell, dat wijnhuis ziet er leuk uit, zoiets had ik in gedachten inderdaad. Dank voor de tip!

Cell was me voor,…haha

mischien ook:



cafe de Abdij

Livingroom ?



Maar persoonlijk zou ik ook voor t Wijnhuis en Sally’s gaan :thumbup:

Nou, als jullie het zo met elkaar eens zijn, dan vertrouw ik daar helemaal op, dus op naar het Wijnhuis vanavond.

Enig idee of het daar erg druk is op zaterdagavond? Zouden we nog een tafeltje kunnen vinden daar, of wordt het eerder staan aan de bar of zo?

Het Wijnhuis was helemaal leuk, dank voor de tip dus nogmaals. Onze vrienden waren helemaal onder de indruk dat ik zo goed de weg wist te vinden in Zwole :smiley:

Haha ik dacht nog stel dat t nou tegen viel

dan hadden Cell en Ik daar gewoon moeten zitten

maar gelukkig was t zonder ons al geslaagd…leuke stad he :lol:

voel ik hier een hint voor een meeting? :wink: :mrgreen:

haha nou ik ben net gestopt met de bv

1 wijntje en ik kan kruipend na huis,gelukkig is dat niet ver van t wijnhuis haha whaaa nouhouuu

hahahah… schenken ze daar alleen maar wijn? :wink:

Nee dat niet,.maar doorgaans ben ik heel verlegen haha

wie niet? :mrgreen: :oops:

haha

Wij komen er vaak zat… op mijn soort van vrijgezellen feestje heb ik er gegeten… kleine maaltijden serveren ze ook…

Op het terras is het ook altijd lekker toeven…



Een keer daar meeten, ik ben voor :thumbup: :mrgreen: