Leuk boekje nieuw broertje/ zusje

Welk prentenboekje is leuk voor een peutertje dat grote zus wordt :mrgreen: ?

onze peuter van nov. 2008 vindt op dit moment de boekjes van Bobbi (beer) erg leuk.

Daar is ook een babybeertje/broertje boekje van.

Ik heb “Hoera, er komt een baby bij” van Marianne Busser aan mijn dochter voorgelezen. Vond het alleen wel een heel lang verhaal. Niet in hoofdstukken, wel op rijm.

Die van Bobbi hebben wij ook trouwens.

In dat Hoera boekje wordt ook besproken dat het niet altijd leuk is, een nieuw broertje of zusje.

Die van Bobbi idd, maar nog leuker vond hij hier ‘mama, wat heb je in je buik?’ Met uitklapplaatjes. Volgens mij had mijn vriendin hem van de Prenatal

Hier was ook bobbi favoriet

Liselotje krijgt een zusje!!!

Nu toevallig in de aanbieding bij kruidvat, bij mijn dochter (en die is 6) is liselotje nog steeds favoriet (alles op rijm, érg leuk!)

@littlewonder wrote:

maar nog leuker vond hij hier ‘mama, wat heb je in je buik?’ Met uitklapplaatjes. Volgens mij had mijn vriendin hem van de Prenatal

Die heb ik ook bij de Prenatal vandaan en hier is die echt veel gelezen. Zoonlief vond het super :thumbup:

Volgens mij hebben ze die met die flapjes bij de vk liggen: dat is toch die waarbij mama’s buik steeds groter wordt en er een aapje, paard etc achter de flapjes zit :inlove: ?

Die is erg leuk ja!

Zal van de week even bij Kruidvat kijken, Liselotje is ook erg leuk!

Ik heb ie van bobbi ook en ook 1 van nijntje.