leuk boek voor een meisje dat 4 jaar wordt

Hallo,



mijn nichtje wordt 4 jaar en op haar lijstje staan boeken.

dat vind ik een leuk kado, ben zelf ook nogal een boekenwurm.

wat is een leuk, liefst ook leuk uitgegeven, boek voor deze leeftijd?

wat zijn de favorieten van jullie kinderen?



groetjes,

elisa

De boeken van Liselotje waren bij Indy op die leeftijd écht favoriet. En nog steeds vind ze de verhalen van Liselotje leuk!

Liselotje van marianne busser en Ron Schroder! :thumbup:



Vooral natuurlijk het grote liselotje boek!

Jip en Janneke is hier favoriet.



Je hebt het grote boek waar alle verhaaltjes in staan, maar bij de Hem* verkopen ze ook kleinere bundeltjes met een thema geloof ik.

Die kosten iets van 8,95.



Wat leuk dat een meisje van 4 boeken vraagt. :smiley:

Ik heb ooit een prentenboek van Knofje (van Burny Bos) gehad. de kids uit mijn kleutergroep destijds vonden dat hilarisch! Van de prenten heb ik toen zelf kleurplaten gemaakt.



Mayra vindt Jip en Janneke erg leuk. En Pluk van de Petteflet en Floddertje. Boeken met flapjes en luikjes zijn ook erg popi.

alles van Ingrid en Dieter Schubert…Platvoetje, Monkie, Woeste Willem :inlove: , abracadabra, er ligt een krokodil onder mijn bed, van mug tot olifant, mijn held, wie niet sterk is… en de rest :mrgreen:

wat een leuke tips :smiley:



meeeeeeeeer :mrgreen:

Bibi’s bijzondere beestenboek



Heb het kado gedaan aan mijn neefjes en nichtje, vond het zelf zo leuk. Heb vernomen zij ook!

hier is het echt jip en janeke dat de klok slaat en veel winnie the pooh

hier is echt jip en janneke, winnie the pooh en grootmoeders verhalen!

prenteboek… over de mol die niet wist wie er op zijn kop gepoept had! een super succes :thumbup: :lol:

@konijn wrote:

prenteboek… over de mol die niet wist wie er op zijn kop gepoept had! een super succes :thumbup: :lol:




Haha ja die ligt ook bij Fleur in d’r kast, erg leuk boek idd :thumbup:

Marianne Busser en Ron Schröder: mag ik van jou een kusje, blijf je bij me slapen, wat dacht je van een wiegje, wil je met me spelen, omdat ik je zo lief vind, …











of



Eve Tharlet: gefeliciteerd lieve Paultje, Paultje krijgt een zusje, Paultje per ongeluk, Paultje kom terug, Paultje maakt ruzie, Paultje waar is Klaasje, …







of





Hans de Beer: Kleine ijsbeer en de bange haas, kleine ijsbeer helpt me vliegen, kleine ijsbeer laat me neit alleen, …







of





Marcus Pfister: De mooiste vis van de zee, de mooiste vis van de zee is gelukkig niet bang meer, …

Rupsje nooitgenoeg!!!

o ja, kleine ijsbeer is ook leuk!



Jip en Janneke klassiek natuurlijk en rupsje nooitgenoeg ondertussen ook. ik denk dat ze die al wel heeft :think:

ik stuur hub ik z’n lunchpauze even langs de boekenwinkel (ben zelf ziek :frowning: ) en laat weten wat het geworden is :mrgreen: