leuk afdrukken sintgedicht..

Hoihoi,



Ik heb een Sinterklaasgedicht gemaakt en nu wil ik dat afdrukken… Maar zo vind ik het nogal saai…



Wie kan mij helpen… Ik zou graag een gezellige rand/ lijst eromheen willen en plaatsjes om de boel wat op te fleuren… Maar ik heb dus geen idee waar ik moet zoeken en hoe ik dat voor elkaar moet krijgen… :oops: :mrgreen:



Alvast bedankt! :smiley:

Heb je het in Word getypt? Dan kun je een paginarand erom heen maken. Even denken hoe dat ook al weer ging…

Opmaak -> randen en arcering -> paginarand. Als je dan onderaan op ‘illustraties’ klikt, kun je allerlei leuke figuurtjes als rand nemen.

Oh, en plaatjes:



Invoegen -> afbeelding -> illustratie Dan kun je aan de linkerkant een zoekwoord intypen, bv Sinterklaas. Als je een leuk plaatje gevonden hebt, dubbelklikken en hij zet hem erin! :thumbup:

Ik ga het meteen proberen! Dank…

Gelukt! Dank je wel Biebels!



:-*

Je kunt ook ouderwets knip- en plakwerk toepassen.



Knip uit het inpakpapier dat je gebruikt hebt allerlei voorwerpjes/ sintjes/ pietjes en plak die als een lijstje om je gedicht.

Evt zelf nogwat bijtekenen.



Heb je geen inpakpapier gebruikt?

Kijk dan je oud papierbak ff door, al die folders staan bol van de sinten/pieten/ paarden/ zakken.



Voordeel is dat je tot aan of zelfs over de rand kan gaan.



Of zoek een aan Sint gerelateerd voorwerp, bijv een zak, teken dat op een papier, schrijf je gedicht er in en knip de vorm uit.