Letters

Ik wil met rompers een naam slinger maken voor de geboorte van de baby maar het lukt niet om de letters op A4 formaat te krijgen . Misschien dat iemand hier weet hoe ik dat kan doen ?

gewoon naar een drukkerij… die dit soort dingen maakt … bestellen en klaar is kees :lol:





Wij hebben hier een drukkerij die die dingen gewoon maakt…



Ook op hema kan je geloof ik letters op een romper laten drukken …

Het kost wel wat maar dan heb je ook wat :mrgreen:

of zelf het aantal rompers kopen dat je nodig hebt en zelf de letters er in het midden met watervaste stift of textielverf de letter op schilderen



Voor de goedkopere versie :mrgreen:

De rompers en textielverf heb ik al in huis alleen de leters kan ik niet in dat formaat krijgen. Bij de hobbywinkel hebben ze alleen kleinere letters :frowning:

Eventueel zelf letters uitprinten op A4 formaat, dan uitknippen en zo op het rompertje verven?

Kun je de letters dan niet heel groot in Word bijv. uitprinten (letter per pagina). Dan de letters eruit knippen, en dan heb je een sjabloon.

Als je dan iets steviger papier neemt om te printen gaat dat best goed hoor.



Leuk idee trouwens!

Haha, we waren tegelijk :wink:

Great minds, think the same (ofzoiets??) :mrgreen:

Ik krijg het niet voor elkaar om de letters zo groot te krijgen in word .Het is ook best een leuk idee als het lukt dan… Als ik het voor elkaar krijg dan zal ik na de geboorte een foto plaatsen in het showforum.

In word kun je een aantal standaard formaten kiezen (10, 12, 14 etc), maar als je in dat vakje klikt, kun je ook zelf een getal intypen (300 ofzo, even kijken wat groot genoeg is).

Ooooohhh dat ga ik gelijk proberen !!! Thanks

Is het gelukt in Word?

Het is gelukt en het resultaat is echt leuk geworden . Zal na de bevalling een foto plaatsen . Nog bedankt allemaal voor het meedenken .

Super! Ben heel erg benieuwd naar het resultaat.

En trouwens echt een leuk idee!

Fijn dat het is gelukt!

Ben idd heeeeel benieuwd naar het eindresultaat.

@Noémi wrote:

Great minds, think the same (ofzoiets??) :mrgreen:




:mrgreen: :mrgreen:

Zoals beloofd hier de foto van het resultaat :smiley:

Ik wil je even komen feliciteren met Evy.

Wat een leuk idee, die rompertjes met letters.



trouwens: een mooie dag dat je meisje koos om geboren te worden !

Mijn oudste dochter Marijke is die dag 21 jaar geworden !



liefs

Gerda

Wat LEUK!!! :thumbup:



GEFELICITEERD!!! :-*

Wat een leuk idee! En in de categorie beter goed gejat dan slecht bedacht ga ik dit ook eens in de groep gooien voor over een week of 20. :mrgreen: