leren fietsen vestje

Ik ben op zoek naar een vestje om te leren fietsen, met zo’n handvat dat je er rechtop naast kan rennen ipv krom rennend. Iemand er nog 1 voor een leuk prijsje?

Sorry, heb er geen, maar ik heb het gewoon met een sjaal gedaan. Die hang je om de nek en dan onder de oksels door en dan een knoop op de rug maken. Wil ook prima :wink:

haha, ik had idd intussen zelf ook al aan een handdoek zitten denken! Vindt het eigenlijk zonde van het geld zo’n vestje, want als ze er echt aan toe zijn kan het maar heel even nodig zijn. Zo’n handvat leek me ook wel handig.

Ik vind het ook zonde hoor. Want als ze het eenmaal door hebben, dan fietsen ze zo weg. Succes!

Dat denk ik idd ook, als ik te lang mee zou moeten rennen dan is ze er gewoon nog niet aan toe vind ik. (Ik vind haar sowiezo nog erg jong, maar ze wil zelf zo graag en op haar loopfiets kan ze hele stukken met voeten van de grond dat moest ze van mij eerst oefenen als ze zo graag wil) (en nu heb ik dus een helm maar ze zijn allemaal nog te groot :roll: )

De leeftijd valt mee hoor. Vergeleken met de zoon van mijn neef is onze dochter laat met fietsen. Hij kon vorig jaar in mei/juni al zonder zijwielen fietsen en hij werd in september pas 3. Hij had ook heel veel op een loopfiets gezeten, dus dat was echt een voordeel. Jouw dochter kan het vast ook echt snel. De mijne had trouwens ook geen helm op hoor. Je loopt toch eerst wel mee.

hier ook een sjaal gedaan. werkt perfect

Het werkte idd! paar rondjes rond het pleintje en het was zo gepiept! op 15 mei fietste ze al los!!! :inlove:

:thumbup: :clap:

ik heb het vestje 2 weken gebruikt, toen kon ze fietsen, nou 2 weken en dan 4x per week , verder niet , maar ik heb het op marktplaats gekocht voor 15 euro, en mijn man en ik hebben beide last van de rug , en ik moet zeggen dat wij er heel veel aan gehad hebben, ik zou het zo weer kopen hoor



nou hebben we nog een dochter die strax ook gaat beginnen met fietsen, en die kan het dan ook weer gebruiken