In een van de gratis babydozen zaten lepeltjes van Friso. Weet iemand of/waar deze lepeltjes ook in de winkel te koop zijn?
Wat voor lepels?
Gewone?
Luna, ik had in een pakket zo’n blauwe bewaardoos voor opvolgmelk een lepeltje / maatschepje zitten. Bedoel je dat?
Bedoel je niet een groene van Nutricia???
Ik heb ze echt van alle merken in huis, maar die gratis groen van nutricia vind ik echt de fijnste om pap mee te geven :lol:
ik bedoel dus echt lepels om van te eten. Kan dus ook nergens een plaatje vinden. Zal vanavond wel even een foto maken van eentje.
Ze hebben een zacht/buigzaam lepelgedeelte. Aan het uiteinde van het handvat zit een merkteken van Friso.
deze ken ik ook niet heb een kleintje bijna net zo oud als die van jouw maar alle dozen die ik heb gehad zat die lepel er niet in alleen die groene bij het potje worteltjes en die van nudy ben benieuwd nu
Ik heb niet precies die lepel, maar wel een andere die ook buigzaam en zacht is. Van mij mag je 'm hebben. PB me maar.
Ik weet wat je bedoeld, ik heb 'm ook maar geen flauw idee waar je die kan halen. Heb even gauw gegoolge maar kan niks vinden :think:
Anders Friso even mailen?
Sis, dank je, maar ik wil echt die van Friso :shifty:
Ik heb even een foto gemaakt. Ik dacht dat ie uit een gratis doos kwam, maar ik begin te twijfelen :think: Ik heb hem in ieder geval gratis gekregen.
Anders ga ik inderdaad Friso maar mailen.
@Luna1 wrote:
Sis, dank je, maar ik wil echt die van Friso :shifty:
Prima! Ik dacht dat je ook zachte lepeltjes zocht, vandaar. Succes. Helaas heb ik ook geen andere suggestie voor je dan contact op nemen met Friso zelf.
Ik weet eigenlijk ook niet waar die van ons vandaan komt, wij hadden 2 in een verpakking :think:
Is ook alweer zo lang geleden :shifty:
Wij hebben er ook 2. Ik zat nog te denken of ik ze niet op de 9-maandenbeurs heb gekregen :think:
Ik ken deze lepeltjes niet :think: en ik heb alle boxen gehad :mrgreen: . Behalve die van Etos niet, ivm felicitas-overlast :lol: .
ken die van friso ook niet :think:
Ik had een groene van Nutricia in de doos.
Zelf heb ik de hitte lepels van Nüby en Etos gekocht, die zijn alleen niet echt buigzaam, wel zacht.
Succes met zoeken.
ze hangen hier bij de schlecker!!
als je wilt wil ik ze wel voor je kopen.
laat maar weten
Ooooo dat zou super zijn :dance:
Ik stuur je pb!
Inderdaad Slecker.
ik heb een week geleden gewoon naar friso gemaild en had gisteren twee lepeltjes thuis :thumbup: dus gewoon even mailen en je krijgt ze!
ze zeiden trouwens dat ze nergens te koop zijn :think: