hoi hoi
Maandag krijg ik een LEO operatie en vroeg me af of hier nog meiden zijn die dat ook gehad hebben. Hoe hebben jullie alles ervaren (voorbereidingen en herstel ) en heeft de operatie jullie geholpen?
liefs kaatje
Hoi Kaatje,
Weet er zelf niets van.
Ik vond deze quote op internet:
"Dat is een laparoscopische operatie waarbij ze de eierstok aanprikken met een warmtestaafje, zeg maar, die de eierstok stimuleert om eitje te laten rijpen. Erg simpel, maar al heel vaak doeltreffend! Het is in 10 minuten gebeurd! "
Ik zou gewoon even googlen op LEO operatie :thumbup:
Sukses !
Maaike
Hoi Kaatje,
Ik heb er ervaring mee, eind vorig jaar is die operatie bij mij uitgevoerd. De operatie op zich valt mee, tenslotte slaap je, heerlijk hoor. Het wakker worden ging minder, beetje pijn, maar nog niet helemaal wakker, de verpleging heeft me de nodig pijnstillers gegeven. Maar helaas voor mij heb ik nogal heftig gereageerd op de narcose en pijnstilling, was enorm duizelig en moest steeds overgeven (wat niet zo erg was, want er zat toch niets in mijn maag, ha ha!!!). Ben dan ook de nacht gebleven en de volgende morgen naar huis.
Geen last gehad van napijnen of bloedingen of van de wondjes.
Helaas heeft de operatie bij mij geen positief resultaat gehad, mijn cyclus is niet op gang gekomen. Dus ik zit weer volop in de MMM.
Ik hoop dat je antwoord op je vragen hebt. Heel veel succes en ik zou me er niet al te druk over maken, gewoon over je heen laten komen.
Kusss, Esther
Dank jullie wel.
Weet wel wat een LEO operatie inhoud, maar was benieuwd hoe andere die ervaren hebben.
De gyn heeft me precies uitgelegd wat er allemaal gaat gebeuren,maar duurt geen 10 min. hoor. Hij zegt zo’n uur, anderhalf uur.
Hij gaat voor de LEO eerst alles schoon en doorspuiten.
Maandag is het zo ver…ben behoorlijk zenuwachtig.
liefs Kaatje
Ik vond het heel erg meevallen.
De pijn achteraf kan ik het beste omschrijven als “iets duidelijker aanwezige menstruatiepijn”…
Maar dit zal voor ieder ander anders zijn natuurlijk…
Heel veel succes…
Bij mij heeft het niet mogen baten, maar mijn resistentie tegen CLOMID is wel verdwenen heb heb nu met 50mg een hele mooie eisprong gehad…
Groetjes…
Das dan toch weer een goed iets… hoop dat het snel raak is voor je.
liefs kaatje
Ik ben er niet bekend mee, maar wil je wel heel veel succes wensen maandag :hug: