Lenzen via internet bestellen?

Ik heb onlangs weer een keer een doosje met lenzen bij de opticien gekocht om af en toe te dragen. Nu is dat doosje van 30 stuks alweer leeg, je gaat ze dan toch weer vaker dragen he… Lenzensetje kostte me 58 euro maar zou ze eventueel ook via internet kunnen bestellen dat is veel goedkoper. Wie heeft dat weleens gedaan? En beviel dat?

Ja ik geen problemen mee gehad bevalt erg goed en is goedkoper

Alleen als je oog test/lens test niet ouder dan 2 jaar is en je de juiste sterktes weet.

mijn man deed dat altijd bij mylenses. daar krijg je ook soms eem korting vr een oogcheck

Ja, goede ervaring. Scheelt een hoop.

Belangrijk dat je precies weet wat je nodig hebt!

Ik kocht het ook altijd via het net… En ging 1 keer per 6 maanden( of jaar) naar de opticien voor check-up. Koste me dan 25 euro maar wis ik wel dat alles goed ging.

Ik bestel al jaren lenzen online en ik shop een beetje rond voor de prijzen.

Momenteel via contactlenzenonline in Belgie.

Af en toe maak ik een afspraak bij de opticien en bestel dan daar mijn lenzen en een nieuwe bril.

Dat is iets wat ik dus weer niet zou doen. Je hebt maar 1 paar ogen. Je weet nooit wat je krijgt en of de pasvorm wel echt goed is.

Dus nee, hier gewoon naar de opticien voor maandlenzen en elke keer voor en nacontroles. Ben denk voor een halfjaar 80 euro kwijt voor de lenzen met voordeelpas.

Of bestellen jullie exact hetzelfde merk etc als dat op de factuur staat van de opticien?

Vanuit het oogpunt kostenbesparing mij er toch maar eens in verdiept.

Daarnet besteld bij Lenson. Ben benieuwd!

Scheelt deze keer idd 25 euro!

Zou me er ook niet snel aan wagen. Nu heb ik van de twee, 1 lens met cilinder dus dat moet sowieso aangemeten worden.

Maar ik draag ze dan ook dagelijks. Ik betaal 24 Euro per maand, en krijg elke maand een nieuwe set. Inclusief vloeistof en houder.

Ik zit bij Pearle en zij hebben een bezorgservice. Eenmaal per jaar heb ik controle.

Dat is ook niet duur Anneke, zijn dat daglenzen?

Ik heb nu dus een keertje via lensway besteld, een doosje van 30 stuks. Ik draag mn bril vaak, maar vind lenzen erbij wel prettig. Ze zijn nu bijna op, dus ga nu een keer weer naar mn opticien voor controle en bestel ik ze weer een keer daar.

Ik heb net drie maanden aan daglenzen binnen van Lens Express. Het zijn precies dezelfde als die van Eyewish; alleen een ander doosje. Lens Express doet ook mee aan Groupon, dus dan kun je nog extra korting krijgen.

Ik heb een keer lenzen laten adviseren door de opticien daarna via internet (dag)lenzen met dezelfde specificaties besteld, scheelde behoorlijk in prijs en de leveringen verliepen prima.

(en tegenwoordig heb ik na een laserbehandeling helemaal geen lenzen meer nodig :D)

Anneke, ik heb ook 1 lens met cylinder. Dat kun je dus ook gewoon bestellen. Heb precies dezelfde van bausch en lomb in het zelfde doosje. Alleen goedkoper dus.

Ik weet zeker dat mijn sterkte goed is (vorige week bij de oogarts gecontroleerd) dus vandaar dat ik het aandurfde. Ga gewoon 1 keer per jaar op controle bij de opticien en bestel ze zelf vanaf nu. :mrgreen:

Mijn schoonzusje doet het al jaren. Bevalt haar erg goed.

Zelf vind ik het nog wel wat ‘eng’, en ga daarom trouw naar de opticien. Maar ik draag mijn lenzen dan ook dagelijks. Voor zo af en toe, zou ik het ook wel via inet aandurven.

Mijn man doet jaarlijks een checkup bij de opticien en besteld een paar lenzen bij de opticien. Rest van het jaar koop hij dezelfde lenzen bij lensway.nl. Stuk goedkoper :thumbup: !!

Smurf, het merk is volledig gelijk aan die van de opticien. Toch scheelt het meer dan 25 euro!