Lentegevoel!

De pollen hangen in de lucht, er is sneeuw voorspeld voor zaterdag, en anders toch zeker regen.

Maar wat is het heerlijk buiten!!! We zijn de hele dag al in de tuin, spelen, kliederen, harken.

Het ijs van de zandbak gehaald, gefietst. Het zonnetje schijnt en het is droog!!!

Geweldig!!!

Ik ben een absolute winterfan maar deze dosis vit D is van harte welkom! Er is hier nog geen onvertogen woord gevallen. Ze kijken nu even tv en ik bereid het eten voor. Daarna gaan we nog weer even fietsen :dance:

Oke, ik ben duidelijk in de ban van de lente!

:dance: :dance: :dance: :dance:

heerlijk he

ik wil ook wel fietsen

maar ja beebje ligt in bed

maar heb alle ramen gelapt van binnen en buiten

en het voelt als LENTE!!! :dance:

hier ook zo lekker weer… heb heerlijk de was buitenhangen…

heerlijk gewandeld met de kids en de kleine van een vriendin…

heb hele dag al hoofdpijn, maar ondanks dat geniet ik er lekker van…

geloof niet dat ik aan zaterdag wil denken als er sneeuw voorspeld is… :shifty:

Er is sneeuw voorspeld :shock: :?

Gelukkig alleen door de sbsfries, maar goed, de kans is aanwezig.

Hopelijk valt het mee (of liever nog, valt het niet) en de temp blijft wel boven het 0-punt, dus dat kan schelen.

Maar ik vind dit een toppie februari weertje :mrgreen:

lol@ de sbsfries :lol: :lol:

Heerlijk!

Er zijn een paar van die vogeltjes die mij altijd zo’n lentegevoel bezorgen als ik ze hoor fluiten. Geen idee welke het precies zijn. :wink:

En gister om 17.30u zei ik tegen hub: hey het is al 17.30u en we hebben nog geen lampen aan!

lente ??

Ik moest vanmorgen ijs van mijn auto krabben… :shock:

en nog flink ook nog…

maar ben al wel met de grote schoonmaak in huis bezig…

heerlijk dat zonnetje !

Hier hangt de was al sinds het weekend buiten te drogen :inlove: We hebben hier al dagen mooi weer , heerlijk :slight_smile: Heb de laatste dagen al meer foto’s gemaakt van de kindjes dan in de laatste drie maanden samen geloof ik :lol:

Jammer dat het niet blijft duren, van mij mag de lente echt wel volop beginnen :mrgreen:

Ik ben weer heerlijk een dagje bij de ezeltjes geweest… Lekker anderhalf uur gewandeld met mijn “zorgezeltje” en daarna stal schoongemaakt, water ververst, gehooid, etc… Zelfs al weer gewerkt in t-shirt :slight_smile:

Ow, heerlijk dit weer :slight_smile:

Ik heb lekker gewandeld en de achterdeur open gehad!!

Van mij mag het ook wel komen, weg met die kou!

Ja het is echt heerlijk he?! Ik heb ook erg last van voorjaarskriebels :mrgreen:

Wel erg goed voor mijn huishouden dus ik geef er lekker aan toe :smiley:

ik ben happy en de kids ook, wat een verschil.

:dance: :dance: :dance:

Ik heb de was lekker buiten gehad :smiley: Wat zal dat lekker slapen vannacht :mrgreen:

( maar ik hoop echt nog op een mooi staartje winter met sneeuw en ijs :pray: )

@ariel wrote:

Ik heb de was lekker buiten gehad :smiley: Wat zal dat lekker slapen vannacht :mrgreen:

( maar ik hoop echt nog op een mooi staartje winter met sneeuw en ijs :pray: )

Oh nee niet na zo,n dag als vandaag… we want more!!

Oh lachen zeg…sneeuw. Leuk…natuurlijk…maarre…hadden net besproken dat we dit weekeind echt de tuin lenteklaar zouden gaan maken. Bende aan de kant, opruimen…klaar voor de jongens om weer heen en weer te rennen…

Nou ja…we zien wel.

Vandaag in ieder geval de hele middag de deur open gehad. Kids naar buiten, ladekastje naar buiten en schuren!!! Het was heerlijk.

Tegen een uurtje of 2 begon het hier wel al redelijk snel af te koelen…

Heerlijk dat zonnetje! :thumbup:

Dat maakt dat de kinderen hier alweer toe waren aan…

We liepen gistermiddag buiten en ik zat even op een bankje in de zon terwijl de kids vrolijk aan het spelen waren en ik voelde voor het eerst de warmte van de zon op mijn huid. Het was maar 6 graden, maar het voelde heerlijk warm aan. Heerlijk lentegevoel.

En de vogels klinken anders, ons konijn is onrustig, de beukenhaag begint uit te vallen (dus het nieuwe blad komt eraan) en ik nies door de hooikoorts … de lente komt eraan.

Hier zijn de kinderen weer lekker buiten aan het spelen,en die van mij ook :mrgreen:

Na maanden binnen zitten heeft hij gistermiddag buiten gespeelt en na het eten weer even.