Lente wordt gefeliciteerd op Zappelin

Heee! Ik had Lente voor de grap op internet opgegeven en ze is uitgekozen voor de televisie. Dus als iemand vandaag een blond meisje van 5 voorbij ziet komen op Zappelin: het is er één van KOK :mrgreen:

leuk he



hier staat zeppelin ook aan voor mijn kleine manneke.



Allen als ie op bed ligt staat ie uit dus nu maar hopen dat we haar voorbij zien komen.



Weet je ook waneer en hoe ze voorbij komt ?

Volgens mij wordt het steeds herhaald. Ik heb het zelf nog niet eens gezien. Maar tussen de middag komt het in ieder geval weer dus dan gaat de tv aan natuurlijk!

Gefeliciteerd, ik hoorde het idd vanmorgen ! :wink:

He ik hoorde het ook vanmorgen! het viel me op omdat ik Lente zo’n mooie naam vind :inlove: .

Dank je :-*



En Paschal, bedankt voor de felicitaties. Ik zit nu te werken met de tv de hele tijd op de achtergrond aan, haha!

vandaaaaaaaag is er weer iemand jaaaarig…

ja ik heb lente ook gezien op zeppelin



vandaag is er weer iemand jarig!!!

Gefeliciteerd!

gefeliciteerd, ik dr gezien hoor net :thumbup:

Ik heb haar net zien, eh horen… voorbijkomen. Leuk zeg! :thumbup:



En natuurlijk van harte gefeliciteerd

Ik heb r gezien :thumbup: Leuke foto ook.



GEFELICITEERD!!!

O wat gaaf zeg :smiley:

Nah jaaaa ik heb het niet eens gezien! En ik kijk ALTIJD! (althans, mijn lente dan he ;)). Goh jammer, het zou me toch echt wel opgevallen zijn.



GEFELICITEERD! :mrgreen:

@Jennifer77 wrote:

vandaaaaaaaag is er weer iemand jaaaarig…




En jij bent de held van de dag :mrgreen:

Heb het helaas niet kunnen zien, want heb de hele dag op mijn werk gezeten :cry: Op dagen dat ik niet werk, kijk ik altijd samen met Sander naar Z@ppelin… Sander is helemaal gek van de Teletubbies en het Zandkasteel (en Pingu).

Leuk dat sommigen het gezien hebben!



En bedankt voor alle felicitaties natuurlijk.



Wij zijn tussen de middag tot 5 voor 1 thuisgebleven om het te zien. Gelukkig kwam het!!! Wel te laat op school :mrgreen: Lente schreeuwde tegen iedereen dat ze op tv was!

Hee leuk, ik heb het ook gezien vanmorgen!!!

Gefeliciteerd nog met je dochter…

Hey dat heb ik gisteren ook gezien, leuk een bekende van KOK :dance:



Nog gefeliciteerd!

Ah ik heb het gemist jammer zeg.

Had ik je wel al gefeliciteerd? :think:

Anders alsnog van harte natuurlijk :-*