'Lente wordt droog en zonnig'

@Gab wrote:

Dan ga iok maar snel mijn topjes en rokjes vd vliezo halen :mrgreen:




hier moet eerst een waterbedbuikje wat verdwijnen :lol:

Maar dat maakt niet uit, dat komt wel… heeft nog wel even de tijd denk ik zo.

En ook met waterbedbuik geniet ik wel van de eerste zonnestralen, kopjes thee buiten achter het huis in die betreffende zon… ja kom maar lente :dance:

@cees77 wrote:

@mamaMarije wrote:
al reken ik er niet te hard op, want de voorspellingen voor deze winter waren ook beeeeeerrrrrgen sneeuw en die hebben we ook niet gehad




Wij hebben zeker een week of 4 bergen sneeuw gehad :thumbup:




Nou ik weet niet waar jij woont maar hier waren ook echt bergen sneeuw.



De voorspelling over de winter was goed hoor.



Dus ik ben blij met deze voorspelling. De regen hebben we nu ook al gehad dus droge, warme lente, ik wacht op je…

Jaaaa zon! Komt u maar! :mrgreen:

Buiten ontbijten met beschuitjes aardbeien op je blote voeten. "s avonds voor het slapen gaan een wijntje in de deckchair op het terras. Sandaaltjes, pas gemaaid gras… Zuuucht…

@mamaMarije wrote:



al reken ik er niet te hard op, want de voorspellingen voor deze winter waren ook beeeeeerrrrrgen sneeuw en die hebben we ook niet gehad




en het zou in augustus 40 graden worden :roll:

@mamaMarije wrote:

met ons kleine ventje erbij en dus veel lopen richting school en weer naar huis… ik zeg: doe mij die voorspelling maar :thumbup:



Heeeeerlijk met een voorjaarszonnetje erbij wandelend… ja ik vind het een goed plan.



al reken ik er niet te hard op, want de voorspellingen voor deze winter waren ook beeeeeerrrrrgen sneeuw en die hebben we ook niet gehad




Nou ja onder welke steen heb ik gelegen??!!

je bent gewoon al bevallen, van harte gefeliciteerd.

Is alles goed gegaan?



:-*

@mamma van sharondenise wrote:

@mamaMarije wrote:
met ons kleine ventje erbij en dus veel lopen richting school en weer naar huis… ik zeg: doe mij die voorspelling maar :thumbup:



Heeeeerlijk met een voorjaarszonnetje erbij wandelend… ja ik vind het een goed plan.



al reken ik er niet te hard op, want de voorspellingen voor deze winter waren ook beeeeeerrrrrgen sneeuw en die hebben we ook niet gehad




Nou ja onder welke steen heb ik gelegen??!!

je bent gewoon al bevallen, van harte gefeliciteerd.

Is alles goed gegaan?



:-*




Nou, ik ook onder die steen…



Van harte gefeliciteerd… :smiley:

@Madre wrote:

@mamma van sharondenise wrote:
@mamaMarije wrote:
met ons kleine ventje erbij en dus veel lopen richting school en weer naar huis… ik zeg: doe mij die voorspelling maar :thumbup:



Heeeeerlijk met een voorjaarszonnetje erbij wandelend… ja ik vind het een goed plan.



al reken ik er niet te hard op, want de voorspellingen voor deze winter waren ook beeeeeerrrrrgen sneeuw en die hebben we ook niet gehad




Nou ja onder welke steen heb ik gelegen??!!

je bent gewoon al bevallen, van harte gefeliciteerd.

Is alles goed gegaan?



:-*




Nou, ik ook onder die steen…



Van harte gefeliciteerd… :smiley:




waarschijnlijk dezelfde steen waar ik onder lag toen die pakken sneeuw vielen :lol:

we hebben hier wel sneeuw gehad hoor, maar denk maar een week of 2 ECHT sneeuw… verder vooral heel veel gladheid, maar niet zoals vorig jaar echt een lange periode veel sneeuw



Maar bedankt voor de felicitaties.



Alles is helemaal goed gegaan, het is bijna onwerkelijk zo snel alles gegaan is, incl. de kraamweek. Het voelt allemaal al zo vertrouwd, meneertje doet het super (is alweer op zijn geboortegewicht) en ik merk dat ik weer een beetje op aarde ben geland :smiley: .

Morgen nog 1 dag kraamhulp en dan gaan we het met z’n 6’en doen :inlove:

Klinkt allemaal Super Marije! Gefeliciteerd hoor!!!

ohhh lekker… kom maar op met de lente

ben 24 maart jarig dus kan dan wel een zonnestraaltje gebruiken

heeeeeerlijk :dance:

@konijn wrote:

@mamaMarije wrote:


al reken ik er niet te hard op, want de voorspellingen voor deze winter waren ook beeeeeerrrrrgen sneeuw en die hebben we ook niet gehad




en het zou in augustus 40 graden worden :roll:






aaah een lekkere lente is welkom een niet te hete zomer ook

maar ik hoop toch echt dat het geen 40 graden is als ik moet bevallen waaah

Ik verlang echt heeeeel erg naar de lente! :inlove:

Anders ik wel!! :thumbup:

:pray: laat het zo zijn.

ik kijk er ook al heel erg naar uit.

Heb echt het gevoel een soort winterslaap te hebben gehouden na de geboorte van spuit nummer 4. Kom bijna nergens meer en kijk er echt naar uit dat het lekker weer is en zij wat groter.

@mamaMarije wrote:

@Madre wrote:
@mamma van sharondenise wrote:
@mamaMarije wrote:
met ons kleine ventje erbij en dus veel lopen richting school en weer naar huis… ik zeg: doe mij die voorspelling maar :thumbup:



Heeeeerlijk met een voorjaarszonnetje erbij wandelend… ja ik vind het een goed plan.



al reken ik er niet te hard op, want de voorspellingen voor deze winter waren ook beeeeeerrrrrgen sneeuw en die hebben we ook niet gehad




Nou ja onder welke steen heb ik gelegen??!!

je bent gewoon al bevallen, van harte gefeliciteerd.

Is alles goed gegaan?



:-




Nou, ik ook onder die steen…



Van harte gefeliciteerd… :smiley:




waarschijnlijk dezelfde steen waar ik onder lag toen die pakken sneeuw vielen :lol:

we hebben hier wel sneeuw gehad hoor, maar denk maar een week of 2 ECHT sneeuw… verder vooral heel veel gladheid, maar niet zoals vorig jaar echt een lange periode veel sneeuw



Maar bedankt voor de felicitaties.



Alles is helemaal goed gegaan, het is bijna onwerkelijk zo snel alles gegaan is, incl. de kraamweek. Het voelt allemaal al zo vertrouwd, meneertje doet het super (is alweer op zijn geboortegewicht) en ik merk dat ik weer een beetje op aarde ben geland :smiley: .

Morgen nog 1 dag kraamhulp en dan gaan we het met z’n 6’en doen :inlove:




Geweldig joh, geniet ervan.

Mooie naam ook trouwens :wink: :inlove:



:-

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! :dance: :dance: :dance:



Kan niet wachten op mooi weer, en hopelijk kunnen we dan wel op Jaydens verjaardag buiten zitten, vorig jaar hadden we regen :cry: op 7 mei !! :shock: dan MOET het gewoon mooi weer zijn toch? :mrgreen:

Beetje lekker weer zou ik ook niet erg vinden… Al heb ik laatst al weer een middagje met een boek, dikke trui en kop thee in de tuin gezeten…

Jaaaaaaaaaaaaaa, met de zoveelste zieke in huis… willen wij ook zon, mooi en droog weer. Lente, zomer… kom maar op!

@Cell wrote:

Zeker voor de mannen… :lol:



Die van mij zit zich al te verkneukelen op alle decolleteetjes en minirokjes met blote benen… vind hij helemaal niet erg… zeker niet als de vrouw in kwestie lekkere dikke billen heeft… :lol: 8)




Hahaha, die Ruud :mrgreen: !