Lensway actie (fb)

als je op FB aangemeld bent, en Lensway.NL leuk vind,

en op een poppetje klikt, kan je je inschrijven voor een actie.

Dan krijg je een mail als bevestiging. En dan op de dag van de actie ('s ochtends) een mail met een link.

Die moet je dan precies om 12.00u aanklikken en je naam , woonplaats + postcode invoeren (uit mijn hoofd).

En dan is het afwachten.



Als het mee zit, krijg je een mail met een code waar je een bril tot 60 euro gratis kan uitzoeken, en alleen de verzendkosten betaald.

(je kan ook meer kiezen qua waarde, maar betaald dan vanaf 60 euro het resterende bedrag).



Wij deden hier aan mee, gister kregen we een mail, dat we om 12 uur moesten klikken, wat R. en ik beide hebben gedaan.

En vanmorgen kregen we een mail, we hebben beide gewonnen! :dance: :dance:



Nu afspraak bij de opticien, voor een extra oogmeting voor de cilinders enzo. :dance:

Altijd leuk om te winnen :smiley:



Al vraag ik me af of je niet uiteindelijk toch weer een boel geld kwijt bent. Beetje leuk montuur kost al gauw weer een paar tientjes meer dan het ziekenfondsbrilletje dat ze voor de laagste prijs aanbieden, voor dunnere glazen (ipv de standaard superdikke glazen die al gauw lelijk buiten je montuur uitsteken) vragen ze nog even een dikke toeslag, net als voor ontspiegeling, kraswerende laag, eventueel nog een bewaarhoesje erbij…



Niet om je feeststemming te willen bederven of zo :wink:, maar het zijn wel dingen om op te letten.

We hebben een bril besteld voor 59 euro.

Met normale glazen, die heeft hij al dus dat geeft voor hem geen problemen.

Ik koop mijn brillen en lenzen altijd bij Lensway, super service en altijd onder de 100 euro klaar. Zelfs een keer een simpele bril voor 30 incl dunner gemaakte glazen (ik heb +4)

Ook de service is goed. Ik had een keer de verkeerde sterkte voor de verkeerde kant doorgegeven vd glazen :doh: 1 telefoontje met Lensway, teruggestuurd en dezelfde week nog een bril met goede glazen. Echt top hoor!

@Affie wrote:

Ik koop mijn brillen en lenzen altijd bij Lensway, super service en altijd onder de 100 euro klaar. Zelfs een keer een simpele bril voor 30 incl dunner gemaakte glazen (ik heb +4)

Ook de service is goed. Ik had een keer de verkeerde sterkte voor de verkeerde kant doorgegeven vd glazen :doh: 1 telefoontje met Lensway, teruggestuurd en dezelfde week nog een bril met goede glazen. Echt top hoor!


Had ik tijdens het bestellen even 0,50+ meer dan gebruikelijke, meteen gebeld,en ze hebben het veranderd. Super service.

Dan is het ook wel wat voor jou affie om je op te geven.

ik heb 1 bril helemaal gratis. Het was voor mij een reserve bril dus ik had niet veel eisen.



en ik heb een bril met zonneglazen besteld en toen moest ik 39 euro betalen voor de glazen



beide brillen helemaal super

net even gekeken voor ZL2… misschien wel wat voor een reservebril… brillen met standaard glas 39 euro.



Maar met zijn sterkste heb je de hoogste factor ‘nodig’ voor dunnere glazen en dat is ook 39 euro… en zonder kraswerende laag en ontspiegeling is bijna geen doen… dus nog eens 20 euro er overheen… en dan is die bril ineens weer 100 euro.



Misschien ook eens op FB kijken en wie weet wat ik nog ‘win’ voor een reserve cq sportbril.