Lengte met bijna 3 jaar

Hoi Allemaal,

Vandaag naar het cb geweest en zoonlief bleek nu op de -2 lijn te zitten met zijn lengte. Ik vind hem zelf niet zo klein, dus vroeg mij af hoe lang jullie kindjes zijn met bijna 3 jaar.

Liefs Suzanne

Y.eline was met bijna 3 jaar 91 cm.

Indy is nu 26,5 maand en 82 cm en zit ook onder de onderlijn ermee…ben benieuwd of ze de 90 cm gaat halen met bijna 3 heb dr een zwaar hoofd in.

Bedankt voor je reactie. Is Indy ook een lichtgewicht?

N.oah is nu 89 cm en met 2 jaar was hij al 85 cm, dus in 9 maanden 4 cm gegroeid en gezakt in de lijnnen van het cb. Ik vind het zelf wel meevallen.

Liefs Suzanne

Indy dr gewicht gaat wel met het gemiddelde mee, ze zit nu net weer rond de 11 kg…

Haar lengte blijft heel erg achter daarvoor staat ze ook onder controle bij de ka en afgelopen zomer heeft ze ook onderzoeken gehad daarvoor oa naar dr groeihormoon (gelukkig werkt die wel dus het is de vraag waarom ze bijna niet groeit in de lengte) ze heeft allergieen (kma, vis, soja…) en ze heeft astma en gebruikt nu zeker 1,5 jaar daar medicatie voor, weet niet of het daar aan ligt? dat het achter blijft. Tijd zal leren…

N.oah hetzelfde verhaal. Veel allergieën ( eerst kma, soja, vis, kip en cacao, nu nog kma en soja). Ook inhallatie vanwege gevoelige luchtwegen ( heb zelf astma, dus kans is da thij dat ook heeft).

Gewicht loopt telkens mooi mee, eerst wat licht t.o.v. lengte, nu precies goed.

Liefs Suzanne

Ook een kindje dus met allergieen en luchtwegklachten :frowning: .

Indy heeft gister net voor het eerst de griepprik gehad en hoop dat ze de winter nu goed doorkomt ipv 2 weken per maand ziek te zijn de hele winterperiode. Hopelijk gaat dr groei dan ook beter :pray: en gaan niet alle energie in het beter worden zitten…

We moeten in Januari weer naar de ka dan krijgt ze weer een bloedonderzoek en wordt dr groei weer gecontroleerd dus ben erg benieuwd…

Echt precies hetzelfde verhaal, vorige winter echt 2 kee rper maand ziek en dan ook flink ziek.

N.oah heeft donderdag de griepprik gehad en nu vanaf zondagavond weer ziek. Jippie, de winter is begonnen.

Ik hoop dat Indy de winter beter doorkomt! In dat ziekzijn gaat een hoop energie zitten.

Liefs Suzanne

mijn zoontje was met 3 jaar precies 1m12 en bijna 28 kilo. Hij is extreem lang dus niet te vergelijken,nu is hij trouwens nog maar 23 kilo en mooi inverhouding bij zijn 1m26 met 4 jaar en 3 maanden. Ikzelf was met 3 jaar 86 cm en 10 kilo,maar ik ben altijd klein geweest,nu nog met mijn 1m63.

Haha toevallig zeg…maar het is niet fijn van die zorgenkindjes :frowning: maak me soms echt zorgen om dr vind het zo sneu om dr zovaak benauwd te zien.

Oh je ventje is wel ziek geworden van de griepprik, mij hadden ze er ook al voor gewaarschuwd. Hoor van meerdere dat ze goed ziek zijn na de prik…hier is het net een dag geleden dus ben benieuwd of Indy er last van krijgt…

Hoop dat je ventje gauw weer beter is en hij ook goed de winter doorkomt :hug:

Liefs :-*

@biancamv2boys wrote:

mijn zoontje was met 3 jaar precies 1m12 en bijna 28 kilo. Hij is extreem lang dus niet te vergelijken,nu is hij trouwens nog maar 23 kilo en mooi inverhouding bij zijn 1m26 met 4 jaar en 3 maanden. Ikzelf was met 3 jaar 86 cm en 10 kilo,maar ik ben altijd klein geweest,nu nog met mijn 1m63.

Hij is het andere “uiterste”, wat een grote jongen. Word vaak overschat zeker?

Het kleintje in je buik, is dat ook een flinke meid?

LIefs Suzanne

weet niet precies hoe lang D.orien is… maar ze zit in de net in de kleding van 92… dus dan zal ze rond de 90/91 cm zitten denk ik… ze wordt volgende week 3…

qua gewicht is ze ook een licht meisje… laatst was ze op onze weegschaal 13/14 kilo…

Kevin is met 3 jaar 99,5 cm en weegt 15,6 kilo.

Beide op de +1 lijn geloof ik.

mijn zoon wordt in januari 3, en is nu 96 cm en 13,5 kilo volgens mij

Jinte was met bijna 3 jaar 99 cm en 14,2 kg

Fenne is over de hele linie gemiddeld zo’n 2 cm korter dan Jinte en 1 kg zwaarder. Ze is nu 89 cm en 12,5 kg maar pas net een maand 2 jaar.

Ook zij is ziek geweest, maar niet verkouden oid maar heeft epilepsie en daardoor zo’n ruim 3 maanden stil gestaan in ontwikkeling.

Lars was met 3 jaar: 16 kilo en 1.01 meter lang.