Vraagje, wie heeft ze en weet of ze groot of klein uitvallen, of misschien juist de goede maat hebben?
Anne heeft in ‘normale’ schoenen maat 29, ze wilt zoooo graag lelli kelly schoenen, maar ik heb geen idee welke maat ik ze moet bestellen.
En ook: heeft iemand een idee welke winkel in omgeving eindhoven de meeste op voorraad heeft? Zo hoef ik ze misschien niet via i net te kopen.
Vast bedankt
Wel raar dat niemand weet hoe ze vallen, jammer ook :?
Ik heb ze nog nooit van dichtbij gezien, ken ze alleen van de reclame.
Wat een grote maat heeft je dochter al zeg!
Misschien ff rondje bellen of via internet kijken wie ze verkoopt, meestal is dat wel terug te vinden.
Petri
Hoi,
Ik vind ze wel goed vallen qua maat, welke maat heb je nodig ?
ik heb hier maat 26 geloof ik dus dan kan ik voor je nameten :-*
Indy heeft 1 keer Lelli Kelly laarsjes gehad toen ze een jaar of 4 was en volgens mij vielen die gewoon precies goed.
jinthe had vorige zomer sandalen van lelli kelly en dat was gewoon de maat die ze toen had.
Oke, super antwoorden. Anne heeft maat 29 op dit moment (met een beetje groeiruimte)…dus 29 zou dan moeten passen.
Anne wilt heel graag de klik klak ballerina s. Ze is gister voor de 3e keer onder narcose geweest en we wilde haar verrassen, maar ik kan er n iet aankomen. Tis allemaal uitverkocht :? …en de meeste winkels die ze verkochten, verkopen z eniet meer omdat lelli kelly slechte service verleend als er iets mis is met de schoen (volgens de winkels die ze dus niet meer in het assortiment hebben, maar wel hadden)
We zoeken verder, nu weet ik in elk geval dat ik dezelfde maat kan aanhouden :thumbup: