Wil morgen weer eens wraps eten… maar weet even niet wat ik erin zal doen… Kom maar door dames!
Warm, koud, vlees, vis, vega… alles mag!
wij eten hier ‘maar’ 2 varianten.
Of met kipfilet, groente en saus voor oosterse wraps
Of met gehakt, paprika, champignons en saus voor mexicaanse wraps.
Dus ik kijk ook even mee voor andere recepten want ik vind wraps heeeerlijk :drool:
Met de chilli van Jamy oliver :drool:
Kipfilet of een vega schitzel in reepjes snijden en bakken in olijf olie en tandoori kruiden.
Avocado prakken, vermengen met griekse yoghurt, gele paprika en tomaat fijn snijden en die door het mengsel roeren. Zout en peper naar smaak toevoegen.
Smeer de wrap in met het avocado mengsel. Dan reepjes kip of vegi erop. Dan nog wat gemengde sla en rollen maar!
Yummie!
(Lijkt wel of hier bijna niemand ooit wraps eet )
Vandaag hetvolgende gemaakt:
Wrap insmeren met sour cream en knoflookpasta van de appie
Beetje peper eroverheen
Paar plakken gerookte zalm erop
Vervolgens gesnipperde lente ui, rode paprika, blokjes avocado, blokjes komkommer, geroosterde pijnboompitjes, wat mais uit blik.
Boeltje dichtvouwen en heerlijk glaasje rose erbij
Smullen maar!
:drool:
insmeren met pesto, beleggen met mozarella en tomaat.
Insmeren met roomkaas, beleggen met zalm en kappertjes.
Chili maken van rode kidneybonen, uitjes, tomaat, indiaas paprikapoeder, komijn, zout, gehakt. Met veel kaas en avocado erg lekker.
Zondag bij me Sis gegeten!! En lekker joh :mrgreen:
Wraps insmeren met kruidenkaas ( bv bour…)
Dan gerookte zalm erop met rucola sla en dan
dicht rollen…
Was erg lekker!!
Heb nog wraps over van gisteren en nog een en ander in de koelkast, dus vandaag wordt het:
koud:
stukjes appel
stukjes komkommer
rucola en ijsbergsla
roerbakken:
tauge
stukjes rode paprika
stukjes kip
kruidenkaas erdoor smelten
Hele boeltje op n wrap en rollen maar.
Geen idee hoe het zal smaken maar volgens mij best lekker
uhhh tsja wat kan er eigenlijk niet in een wrap
eigenlijk alles wel
als je een kliekje kip kerry en wat aardappel en ei erbij doet heb je rotti :lol:
doet me meteen denken dat ik eigenlijk vandaag wel slawraps kan maken
ik volg koolhydraad arm dieet dus vervang de pannekoekjes door een slablad of van een omelet
ook erg lekker
Oeeeeeeeh heb nog ergens een recept van een wraptaart! Man dat was echt lekker. Weet het zo even niet helemaal meer maar werd iig opgebouwd uit een mengsel van gehakt, banaan, rozijnen, kaneel, sambal en nog wat kruiden. Combi van zoet en pittig en bovenop heel veel kaas. JUMMIE!
Wie het recept echt wilt hebben kan pb sturen dan zoek ik hem op!