lekker vlees van bij Bas ?

hoi allemaal,



Aangezien schoonmama aanstaande maandag jarig is, komen wij die dag naar Rotterdam.



We hebben in het verleden al vlees gekocht bij Bas (het vlees in België is vreselijk duur als je vergelijkt tegenover in Nederland).

Ter vergelijking: 1 kg rundsgehakt bij Bas kost ongeveer 4 euro. In België betaal je voor 1 kg varkensgehakt - geen rundsgehakt te verkrijgen- betaal je ongeveer 8-9 euro !!! :shock:

Dat scheelt dus een slok op een borrel :wink: :lol:





we kochten reeds:

braadworsten,

rundslappen,

kip krokant,

rundsgehakt,

gehaktschnitsel.



wie o wie koopt regelmatig vlees bij Bas en kan ons tips geven om wat anders uit te proberen???



thanks !

:-*



gerda

Kan jij geen rundsgehakt vinden? Hier in het Antwerpse gewoon overal, en gemengd ook. Vlees is idd duur, maar wat niet tegenwoordig?:frowning:

@dietske wrote:

Kan jij geen rundsgehakt vinden? Hier in het Antwerpse gewoon overal, en gemengd ook. Vlees is idd duur, maar wat niet tegenwoordig?:frowning:


neen, echt niet. In vlaams Brabant vind ik het niet. Wel gemengd, half varken/half rund maar niet volledig rund.



Gerda

Hier bij de Spar toch volgens mij wel hoor.

En ik geloof ook kalfsgehakt, maar dat weet ik niet zeker.



Vlees is idd duur hier… maar wel altijd goed :thumbup:



Ik vind het zo jammer dat er hier in de winkels (bijna) geen verse melk te koop is… ga dus bijna altijd in Nl naar de winkel… maar woon ook net over de grens, dus makkelijk te doen.

Maar goed, dat is offtopic :wink: Hier in de buurt is geen Bas, dus kan je verder niet helpen.

Succes :thumbup: