Lekker je kind een bijbaantje laten nemen

Gisteravond is het filiaal van C1000 waar mijn neefje werkt overvallen.

Het arme kind van 17 jaar heeft een pistool op zijn hoofd gekregen.

PFFFFF ik wordt er steeds meer kwaad om.



Eerst hebben ze de bedrijfsleider neergeslagen met een klauwhamer, en daarna moest iedereen op de grond liggen.

Toen hebben ze precies mijn neefje eruitgepikt om de kassalades te openen, maar omdat hij vakken vult wist hij niet hoe die dingen open kon krijgen.

Daarna hebben ze hem op de grond gegooit en schreeuwde er eentje “schiet hem dood, schiet hem dood.”

Gelukkig heeft hij er niets lichamelijks aan over gehouden, maar hij zal er geestelijk wel een trauma aan over houden denk.



Stelletje bloedhonden ben zo kwaad :evil: , dit konden we na het drama van 2 weken geleden lekker gebruiken zeg in de familie :cry:



Stukje uit het AD gekopieerd.



Kwartet berooft C1000, één gewonde



MONSTER - Het waren vier gemaskerde mannen die dinsdagavond rond sluitingstijd de C1000 in Monster hebben overvallen.

Eén medewerker van de supermarkt aan de Molenstraat raakte gewond. Het kwartet ging ervandoor met de inhoud van vier kassa’s.



De politie heeft nog geen spoor van de mannen, maar wel een globaal signalement. Hoewel de daders hun gezichten hadden afgedekt met met sjaals en capuchons, hadden ze een licht getinte huidskleur en zijn waarschijnlijk van Noord-Afrikaanse afkomst. Ze spraken slecht Nederlands. Één van hen droeg een zwart leren jas met een bontkraag en een spijkerbroek en was ongeveer 25 jaar oud.



Tegen negen uur 's avonds drongen zij de C1000 binnen en bedreigden zowel de aanwezige klanten als het personeel met vuurwapens. Een personeelslid van de supermarkt kreeg klappen op zijn hoofd en werd daarna gedwongen de kluis te openen. Het slachtoffer moest later naar het ziekenhuis om zich aan zijn verwondingen te laten behandelen. Hoeveel geld er is buitgemaakt, is niet bekend.



De politie heeft al enige getuigen gesproken maar is op zoek naar meer informatie. Er kan contact worden opgenomen met de Westlandse recherche (0900 8844 of anoniem 0800 7000).

Jeetje… :hug:

Vreselijk, heel veel sterkte voor je neef. Ik heb helaas van dichtbij kunnen

zien wat een overval met een mens doet. :frowning:

:hug: :hug: Ik hoop dat je neefje er geen trauma aan over houd!

:shock: pfff, jeetje mina, ik hoop dat hij alles te boven komt en hij alles goed kan uitspreken en niet opkropt…



Tja en dan maar te bedenken dat je het ‘belangrijk’ vind om kinderen te leren hun eigen geld te verdienen en te werken, maar na zoiets :cry:

He bah … wat erg voor zeg voor je neefje

en ook om te horen schiet m dood bah…



Hoop dat ze goede hulp krijgen allemaal



sterkte

:frowning: Vreselijk… :hug:

Wat een vreselijke ervaring moet dat geweest zijn voor je neefje :hug:

Wat verschikkelijk zeg.

Nou ik hoop dat hij goeie hulp krijgt om het te verwerken. Wat het is niet niets wat hij heeft meegemaakt.



Mijn moeder is ooit aanwezig geweest bij een bankoverval en daar heeft ze nu nog steeds last van. Ze gaat echt geen geld meer storten of halen in een bank. (toevallig zijn er tegenwoordig ook niet meer zo veel bankfilialen, dus dat scheeld weer voor haar).

Maar zo’n ervaring heeft zeker een grote impact op de rest van je leven.



Sterkte.

Jeetje dat is schrikken :frowning:

Veel sterkte.

Oh bah, vreselijk!!!

Wat een schrik, je denkt dat je laatste uur geslagen heeft…

Heel veel sterkte voor je neef :hug:

oh nee, wast een verschrikkelijke gebeurtenis toch! :hug: :hug: :hug:

Jeetje wat een ervaring! Hoop dat je neefje goed opgevangen wordt en dat hij er niks aan overhoudt… Sterkte!

ooww wat verschrikkelijk…wat een afschuwlijke ervaring…

Vreselijk om zoiets mee te maken lijkt me. Sterkte!

ohh dat zal je maar gebeuren, wat zul je schrikken.



Ik hoop dat je neefje er goed over kan praten en niets op zal kroppen. :hug: :hug:



Wat een lullo’s, vooral dat zinnetje: schiet hem dood, schiet hem dood. :wall: :twisted: Die jongen heeft hun niets misdaan :twisted: :wall:

he gatver zeg!

die lui snappen niet wat ze met mensen doen! :evil:

ik hoop ook dat je neefje er verder geen last meer van heeft

Je neefje moet in doodsangst hebben gelegen toen ze riepen “schiet hem dood.”



Ik heb er geen woorden voor, echt verschrikkelijk. Sterkte, vooral voor je neefje. :hug: :hug:

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Is er na zoiets ook slachtofferhulp ofzo?

:hug: voor je neefje!