Lekker bijdehand ventje

@Debbie & Lana wrote:

Het is duidelijk, bij ons moet dus helaas echt de box eruit. Het nee heeft niet zo snel door, iig niet sneller dan dat hij weet dat hij hoger en hoger kan klimmen in de box. Gisteren hebben we hem tot 2x toe gezien dat hij met zijn middeltje over de bovenrand van de box hing, met zijn hoofdje naar beneden.



Ik baal hier zo erg van. Want wáár moet ik hem laten als ik even snel naar de keuken moet? In zijn eetstoel niet, daar zit hij al met 2 tuigjes in en nu hij door heeft dat hij vastzit, gaat hij zo hard heen en weer dat de stoel dus bijna mee omkukelt. Eetstoel mee naar de keuken nemen is geen optie aangezien het een hele zware eetstoel is.



Zijn loopstoel, ook daar zit een tuigje in om hem ín de loopstoel te houden. En ook daar kan ik hem niet alleen in laten omdat meneer het leuk vindt om de massieve grenen eettafelstoelen om te laten vallen door er in zijn loopstoel heeeeel hard aan te trekken. Loopstoel in de gang zetten zodat ik toezicht kan houden kan, maar hij sloopt daar de boel, dus echt rustig koken e.d. kan dan ook niet.



Op de grond gaat ook niet ivm géén toezicht en een hond en een kat en een dochtertje van bijna 4 die het ook soms wel leuk vindt om haar broertje te pesten.



Dus HELP!!! Wie heeft dé oplossing voor een ondernemend ventje van net 1 jaar.




Dit schreef ik 2 december 2009.



Op zich gaat het nu redelijk in de box. Hij klimt nog wel en hij wil er nog steeds uitklimmen, maar “luisteren” naar nee doet hij een stuk beter.



Nu hebben we het volgende :mrgreen:



Levy zit in een loopstoeltje, omdat hij daar ook uit klimt, hebben we daar een tuigje in zitten. Maar… Levy is zo bijdehand, dat hij dus nu ook al uit het tuigje kan komen :mrgreen: :eh: :inlove: :thumbdown:



Wat een bijdehand ventje is het toch ook :inlove:

:inlove: lekkerding is het, :inlove:

Whahaha, slim ventje!! Jara krijgt inmiddels 1 arm los…ze vind het vooral leuk om met de sluiting te spelen, dat gaat makkelijker als er een arm uit het tuigje zit :roll:

Oooh wat een uitbreker heb je toch! :o en stiekem een beetje :lol:

Hier is de box eruit en hij ‘moet’ maar luisteren naar nee mag niet etc en de keuken mijden of ik wacht met koken (letterlijk dan het vuur ontsteken :wink: ) tot manlief thuis is. Als dat geen optie is dacht ik eigenlijk nog aan zo’n ‘bakkie’ (een opstapje in een extra hoge bak waar hij net overheen kan kijken maar niet uitklimmen mss een handige knutselaar in de buurt?) geen idee hoe het heet maar ik zag het geloof ik eens op tv. :think: Als ze iets ouder worden schijnen het handige opstapjes te zijn voor als ze mee willen helpen met sla wassen oid in de keuken en zo toch niet bij het vuur kunnen komen.

hahaha wat een boef … echt erg :mrgreen:



hier geen tuigje ofzo… box is al maanden de kamer uit…

als ik even de kamer uit ga, doe ik de deur dicht… madam laat even protest horen en gaat verder spelen…



wat een verschil he :mrgreen: