Hoi allemaal.
Ik heb voor Emma speentjes gekocht van b#b#. Nadat ik ze had gesterriliseerd zat er in 1 van de speentjes water, die heb ik meteen aan de kant gelegd. Nu een paar dagen later zit het ook in de tweede speen.
Is dit normaal? Doe ik iets verkeerd? Ik neem aan dat je een speentje gewoon moet kunnen sterriliseren of uitkoken.
Wie heeft er enig idee?
Groetjes Steph.
@stephanie wrote:
Ik heb voor Emma speentjes gekocht van b#b#.
Bedoel je soms Bibi?
Lijkt mij niet de bedoeling. Ik heb hier altijd spenen uitgekookt
van Difrax en Bibi en ik heb er nog nooit water in zien zitten.
Ik zou even contact opnemen of mailen met Bibi en je verhaal
voorleggen.
Heb ik ook met het speentje van Bibi! Na het uitkoken blijft er idd een beetje water in staan, ik knijp het er gewoon uit. Mijn zoon vind hem nog net zo lekker als normaal, dus wat mij betreft niks aan de hand.
Er kan altijd water inkomen volgens mij anders kunnen ze er ook niet aan zuigen.
Er staat ook op de gebruiksaanwijzing geloof ik dat je na het uitkoken het speentje moet uitknijpen om verbranding te voorkomen.
Hier zitten de speentjes altijd met water en dan knijpen we ze dus uit
Klopt idd dat daar water in komt, schijnt volgens mij ergens een gaatje in te zitten, waaom geen idee? Ik ken niet anders.
Hoort zo
Volgens mij zit dat gaatje erin zodat ze de speen lekker ‘vast’ kunnen zuigen.
had ik ook, ik kneep het er gewoon uit…
ik denk ook dat het gewoon zo hoort te zijn hoor!
Nou, perfect, dan hoeven ze niet naar de prullenbak
Dacht alleen dat dat vies kan worden, als er water in blijft zitten. Uitknijpen dus. Thanx allemaal.
Het hoort inderdaad. Ik dacht dat het ook in de gebruiksaanwijzing stond, of misschien was dat bij avent
Dat gaatje zie je ook zitten he, aan de buitenkant zeg maar, onder dat middelste deel.
En als er water inzit en je knijpt erin, zie je vanzelf waar het gaatje zit trouwens