lekkende borsten

Ik heb al een tijdje lekkende borsten meestal na douchen door de warmte of snachts als ik er beetje op lig.

nu zit ik achter de pc alleen in me boxer (te heet)

en beginnen ze te lekken :roll:

ik moet nog 13 weken :eh:

had het bij nikki ook bah bah hele bed nat of al met bh aan slapen :twisted:

wie heeft/had het ook

en misschien tips?

en betekend het dan ook dat je grotere kans hebt dat de borstvoeding lukt?

eee compressen omdoen of handdoek bij het slapen

Volgens mij zegt het niks of de bv gaat lukken,

het zegt idd niks over je kansen voor het slagen van bv, heb hier nooit een drup verloren en toch hebben de middelste en jongste lang bv gehad (de jongste drinkt nog steeds 1x per dag).

En wat kan je er aan doen… slapen op een dubbelgeslagen badlaken… eventueel een hydrofiel luier erover omdat het wat zachter ligt (want ik vind een badlaken niet echt lekker liggen). En verder… tja vrij weinig ben ik bang.

En niet stimuleren.

Dus warme stralen van de douche wat vermijden ed.

Warmte zal idd niet meewerken nu en het erger maken, maar zeker omdat je het bij Nikki ook hebt gehad, hoort dat helaas gewoon bij jou als je zwanger bent :hug: Ik zou ook zeggen compressen in je BH als je naar bed gaat. Kan me voorstellen dat slapen met een BH aan met dit weer niet ideaal klinkt, maar andere optie is dus nat bed :thumbdown: Op handdoeken gaan liggen lijkt mij niet prettig, want als je dan omdraait lig je alsnog in de natte plakkerige zooi :thumbdown: Succes ermee :-* :hug: