lekke band kinderwagen

helup!! Ongeveer maand geleden is 1 band geplakt, nu andere band stuk! Volgens mij al 3de of 4de keer.

We hebben de kinderwagen mura 4. ZIjn hier ook foambanden voor te krijgen? Of kan je iets in de banden spuiten waardoor ze neit lek gaan?? Lijkt me erg onhandig als we in italie zijn straks…

Ik heb laatst in reclamefolder van halfords iets gezien in vorm van spuitbussen en daarmee kon je iets in de banden spuiten.

Misschien hebben ze het nog wel in hun winkel of online?

onze wagen was wel iets ouder toen het steeds maar weer gebeurde, maar na een tijdje zijn de buitenbandjes dus gewoon te poreus waardoor je kan blijven plakken…

Wij hebben toen de buiten en binnenband vervangen door een standaard stepbandje. Daarna nooit weer problemen mee gehad :thumbup:

(bijkomend voordeel was dat we de bandjes toen met een fietspomp konden oppompen, daarvoor moest het met een apart bijgeleverd pompje, maar een fietspomp is veel makkelijker).

je kan het ook even aan je fietsenmaker vragen… daar heb ik toen eens een bandje besteld…

@colle wrote:

je kan het ook even aan je fietsenmaker vragen… daar heb ik toen eens een bandje besteld…

ja dat is ook geen probleem. Maar goed, vorige maand was de andere kant lek, nu dus deze. En straks zeker de voorkant als we in italie zitten…

Ik heb laatst bij de Halfords gewoon voor 6euro een klein binnenbandje gekocht voor de Mura :slight_smile:

Heb je alleen dat gebogen ventiel niet, maarja…

Ben je er al eens mee naar de winkel teruggeweest? Ik heb ooit voor een quinny gewoon een nieuwe band gekregen namelijk.

Gewoon proberen :wink:

@Heleentje wrote:

Ben je er al eens mee naar de winkel teruggeweest? Ik heb ooit voor een quinny gewoon een nieuwe band gekregen namelijk.

Gewoon proberen :wink:

hmm kan ik idd proberen! Heb maxicosi gemaild. Hun antwoord is dat het normaal is dat die dingen verslijten en dat dit vaak komt doordat hij overbeladen is… andere banden (foam/kunststof) zijn neit te krijgen…