Lego- world iemand al naar toe geweest?

Noud en ik gaan dinsdag samen met de trein naar Legoworld in de Ijsselhallen in Zwolle. Vorige week was het ook al voor de regio’s die toen vakantie hadden. Is er iemand van jullie al naar toe geweest? Ik ben heel erg benieuwd hoe het er is :wink:

Jep, vandaag :mrgreen:



Was érg druk maar ook wel érg leuk. De kinderen (en wij :wink: ) hebben hun ogen uitgekeken bij alle bouwwerken. Zelf hebben ze ook gebouwd, veel (kleine) dingetjes gekregen, een optreden gekeken én ze mochten allebei een doosje Lego uitkiezen bij de Intertoys stand toen we naar huis gingen (van ons dan he, Intertoys deelt geen Lego uit…). Eenmaal thuis sloeg de Legokoorts bij ons allen toe. Nadat hun setjes in elkaar gezet waren hebben we de (mega)doos Lego van manlief van zolder gehaald en de hele avond zitten bouwen :mrgreen: :lol: Vooral voor Indy is het nu erg leuk. ze kan alles alleen in elkaar zetten (heeft zij geluk dat ze met Sinterklaas én verjaardag Lego krijgt :wink: )



Kortom, we hebben ons prima vermaakt van 10:00 tot 15:30! (Toen waren we moe…)

Oh, dat klinkt leuk :smiley: Ik heb er ook heel veel zin in, maar kon uit de site niet zo goed opmaken wat het nu eigenlijk inhield. Ik vond de foto’s zo nietszeggend eigenlijk. Dank je wel in ieder geval voor je verhaal :smiley: