lego primo

opeens dacht ik… lego primo vind dochterlief vast leuk… ze kijkt niet op naar poppen, maar ze is gek van stapelen en uit elkaar halen! duplo uit elkaar halen gaat prima maar in elkaar lukt nog niet… dus dacht ik… primooooo





maaaar… waar is dat te krijgen…(ik heb op marktplaats al geboden, maar heb het gevoel dat ik dan tegen nieuwprijs dat moet kopen zulke bedragen daar geboden worden :shock: )





of is hier een kokker die nog wat heeft tegen een leuke prijs :oops:

volgens mij is dat niet meer nieuw te koop :think: dacht ik



ik heb het overgenomen van iemand hier op KoK inderdaad en het is leuk spul :thumbup: onze speel-o-theek heeft ook verschillende dozen met lego primo die je kunt lenen.

@elisaatje wrote:

volgens mij is dat niet meer nieuw te koop :think: dacht ik



ik heb het overgenomen van iemand hier op KoK inderdaad en het is leuk spul :thumbup: onze speel-o-theek heeft ook verschillende dozen met lego primo die je kunt lenen.




maar hoe duur was dat ongeveer?? ik krijg vreemde mails terug als ik denk… een normaal bod te doen… tis immers toch tweedehands…

Zie…ik was het laatst aan het zoeken in de winkel en toen kon ik het ook niet vinden. Wat jammer dat dat nieuw niet meer te krijgen is, het is zulk leuk spul.

Ik wil mijn Primo wel aan je verkopen. PB me maar :wink:

Bedoelen jullie de babyduplo?

Daar heb ik ook nog en hele doos vol van.

Wil hem evt ook wel verkopen hoor!

Konijn, hier een foto, ik hoor wel of je nog intresse hebt.