Lego gezocht voor motoriek van mijn zoontje

Hallo , Ik zoek LEGO de kleine blokjes we hebben nu de grotere nog en willen graag overstappen op de kleine versie

Karim heeft Eds en is autistisch en heeft nog meer probleempjes :frowning:

wie heeft er nog LEGO liggen en doet het weg voor een leuk prijsje

tevens zoeken we ook Playmobil als je het zo schrijft hahaha en kasteel hout of plastic met ridders ( speelt hij op school vaak mee )

groetjes :slight_smile:

och zonde, ik heb net een hele bak (nep) lego weg gedaan richting kringloop… die had je voor niks/ verzendkosten mogen hebben…

en wat een gave banner :inlove:

ahhhhhh das nu balen :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: hihihi bedankt :mrgreen: :mrgreen: :-*

Ik heb nog een doosje namaak lego

Nieuw mag je zo hebbben,.

Kan opgehaald worden in Zwolle,maar versturen wil ik ook wel

eneuh Gefeliciteerd :wink:

ik heb playmobil liggen voor een relatief zacht prijsje, als je me in PB even je mailadres stuurt, dan kan ik je foto`s sturen

hai hai beiden dames een pb gedaan :inlove:

Zoek nog steeds lego wie heeft ?? :mrgreen: :mrgreen:

was afgelopen week bij de Action en zag daar ook doosjes neplego en die waren niet duur.

Misschien voor het doel van fijne motoriek prima te doen?

Klopt die tip heb ik gehad maar dan zal.ik één boel moeten Kopen om hem bezig te moeten houden maar ga daar zeker wel één begin mee maken dank je

het kan gelukkig ook weer uit elkaar he… en dat peuteren is vast ook goed voor de motoriek toch?

ja kan weer uit elkaar hahahah of die het wat vind is een ander verhaal :slight_smile: alles met motoriek vind die niet zo leuk … maar hij zal toch wel moeten

nou dan doe jij het uit elkaar peuteren haha.

En zet hij het weeeeer in elkaar.

Maar misschien hebben ze bij de Action ook wel een grotere bak basissteentjes van die neplego?

Want ik gok dat die wij hadden daar ook vandaan kwam.

ik ga morgen kijken :slight_smile: ben erg benieuwd hahaha ik laat je weten :wink: