Lees mee: boeken estafette

zie hier de link daar staat waar het over gaat meis

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=33413&postdays=0&postorder=asc&start=0

en ms kunnne we ruilen? opmijn komtgeen andere reactie dus dane ven adressen uitwisselen, als je wilt stuur maar pb oké?

Wat een leuk topic…ik ben gek op boeken!

Mag ik meelezen? Met name -Alles heeft een reden- zou ik graag willen lezen. Eisprong enzo ken ik allemaal al.

Moet ik dan ook een boek opsturen ofzo? En moet dat boek baby-zwanger gerelateerd zijn? Ik heb heel veel boeken over andere topics en ook 1 over een adoptiemoeder, haar onvruchtbaarheid en de adoptie van 2 chinese meiden. Da’s echt zo’n 1 adem uit boek, als het onderwerp je interesseert.

Kan iemand mij laten weten welke aktie ik moet ondernemen en of ik nog mee mag doen??/

Groetjes Pebble

Hoi, je moet je aanmelden zoals je gedaan hebt en inderdaad is het leuk wanneer je ook een boek inbrengt. De boeken circuleren via een lijstje die 1 van de meiden hier maakt. Dan pb-je je adres naar diegene die jou een boek moet sturen en dan moet het goed gaan komen. Wanneer je het boek uit hebt stuur jij het weer naar de volgende en uiteindelijk weer naar de eigenaar van het boek zelf!

lees ze

Ineke

Ik ga het boek “je mag huilen” doorsturen naar Bianca. En zij gaat het boek “de eisprong” naar mij sturen.

Kusss, Es

Rhi,volgens mij heb ik het goeie nieuws van jou net gelezen in deHuiskamer.

Kan dat kloppen?

GEFELICITEEEEEEEEEERD MET JULLIE NIEUWE HUISJE!!!

Liefs Esther :**:

Enneuh Pebble:

VAN HARTE WELKOM HIER!!!

Lees maar lekker met ons mee!!

He, ga even gauw kijken!!

ik heb het boek ontvangen !

rustig hier ja meiden

he ik vond deze link bij een heel ander topic maar vroeg me af of het alleen voor meiden is die zwanger willen worden en over boeken die daar dus over gaan?

Ik vind dit op zich nl een heel tof idee!

euhm ja over het algemeen wel,

maar als je zelf andere boeken hebt in de aanbieding die interessant informaitef kunnen zijn,.

hierin dit topc op pagina 1 heeft Nicje de boeken in hoofdlijnen staan.

Ms kun je daar es zien.

Hoihoi,

Ik heb “Eisprong” uit, naar wie moet ik het nu sturen?!

Liefs,

Es

Het kakt een beetje in hier he?

Ik heb het boek van Rhi uit.

Ik zal even kijken naar wie ik het moet sturen.

Liefs Esther

Ik heb het boek die ik van jou kreeg gestuurd es nog niet gelezen, ik stuur hem ook wel weer door, wie wil hem?

het is het boek huilen mag van ?

Was dit topis alweer kwijt.

Dames, zijn jullie er nog?

Er zijn nog boeken in omloop volgens mij.

Liefs Esther

ik he nog een boek maar weet niet meer van wie omdat ik met verhuizing zit weet ik zo niet terug te halen over 3 week ga ik over, dan laat ik na uitpakken het weten ik heb emniet gelezen maar heb ook er geen behoefte aan dus iemand anders mag hem dan

liefs bianca

ik had ook boeken ingestuurd. Er is toch ooit es een lijstje gemaakt met van wie de boeken waren enzo?

Ja, dat lijstje is er nog hoor.

Die is volgens mij nog steeds actueel.

Liefs Esther

He, hou zit het eigenlijk met de boeken?

Ze kunnen nu wel weer naar de eigenaar zeker?

Ik weet niet eens meer welke boeken ik had opgestuurd!

OH ja, 1 van alles heeft een reden maar dat was een kadootje voor Bianca.

Heeft er iemand duidelijk van wie wat is?

liefs

Ineke

Oh wat erg, ik ben dit draadje ook een beetje kwijtgeraakt :oops:

Ik heb wel een boek in de kast gezien, maar die ligt ergens in een doos ivm verhuizing 8)

Zal eens zoeken als we uitgepakt hebben, of ik een titel herken :wink:

Ik zag ook opeens ons topic staan hoor.

Ik heb geen boeken meer van anderen (geloof ik) net mijn halve boekenkast verkocht op bol.com hahaha