ledikantdeken

Ik ben druk met de baby-uitzet, nu zie ik op mijn lijstje staan dat ik 2 dekentjes nodig heb. Ik dacht dat je er 2 nodig hebt voor het geval er 1 in de was moet, maar mijn moeder zegt dat je die 2 dekentjes over elkaar doet. Klopt dat?

Hangt misschien ook af van het seizoen.



De kleine gaat sowieso eerst in de wieg en daar heb ik alles al voor.



Voor daarna heb ik een ledikantje, ik heb al leuke lakentjes gemaakt maar moet nog op jacht voor een dekentje. Twijfel nu dus of ik 2 nieuwe moet kopen. Als de tweede alleen is voor het geval de ander in de was zit dan kan ik wel mijn oude dekentje (van mezelf van vroeger) als reserve in de kast leggen.

k heb idd ook twee dekens, tis nog niet gebeurd, maar als ze er overheen spugen oid moet je toch een ander erbij!



hier ligt de ene dus nog ongebruikt in de kast! want ik heb het bedje kort opgemaakt en ligt de ander er dus dubbel op.

@konijn wrote:

k heb idd ook twee dekens, tis nog niet gebeurd, maar als ze er overheen spugen oid moet je toch een ander erbij!



hier ligt de ene dus nog ongebruikt in de kast! want ik heb het bedje kort opgemaakt en ligt de ander er dus dubbel op.




Ik had een exra dekentje, maar die is gewoon in de verpakking verkocht :oops: .

Ik heb ook 2 dekentjes…



In het begin legde ik hem ook wel in de box… en dan is zo’n dekentje ook wel handig…



Ik vondt/vindt het wel makkelijk…

Daar komt bij… we liggen hier nog wel eens op de bank… dus dan is zo’n extra dekentje ook wel prettig ik doe ze ook niet weg als hij zijn dekbed mag… hou ik de dekentjes als reserve…

hier ook twee en die gebruikte ik om en om. wat afwisseling is ook wel leuk en handig als ze in de was gaan.

als het heel koud was deed ik ze ook wel eens samen er op maar niet vaak hoor. Jens had ook nog een slaapzak aan dus dan is het warm genoeg.

ik heb ze van de Hema…



nu een mooi dekbedje ook van de hema op Jens z’n peuterbed.